Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26802
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαηλίδης, Μιχάλης Π.-
dc.contributor.advisorΗροδότου, Ηρόδοτος-
dc.contributor.authorΡαμέζ, Τζιούντ Μπράιαν-
dc.date.accessioned2022-08-02T07:43:35Z-
dc.date.available2022-08-02T07:43:35Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26802-
dc.descriptionIn current times due to the globalization, increase in worldwide transactions and online shopping there has been a great increase in global trading over the last decade where the 80% of the goods are transported by ships. Therefore, port authorities need to have a reliable estimated time of arrival (ETA) of the ships at their disposal to manage the port and the dock area of the port where goods are unloaded. During the present study, it was observed that the 9.30% of the ETAs given by ship agents are not valid and indicate the arrival of the ship to its destination while it was still sailing and was at the beginning stage of its voyage. The fact that approximately one out of ten predictions that are given by ship agents is not valid complicates the work of port authorities given the huge increase in global trading, with negative impact in worldwide economy. The present work focuses on the implementation of a reliable model that predicts the ETA of ships based on the machine learning algorithms Random Forest, Gradient Boosting and Extreme Gradient Boosting. The input data of the models of this work consists of AIS data related to the position, mobility and information regarding the ship such as longitude, latitude, speed of the ship, length of the ship and ship’s category. As well as data related to the route of the ships such as destination and the ETA that is given by ship’s agent. Upon completion of the implementation of this work’s models, the predictions of the models will be compared to the actual time of arrival of the ships and additionally to the predictions given by ship agents. The purpose of the above two comparisons is to study the degree of validity and reliability of the predictions made by the models but also to study whether these predictions are better compared to the ones of the ship agents.en_US
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή λόγω της παγκοσμιοποίησης, αύξησης των διεθνών συναλλαγών και αγορών μέσω διαδικτύου σημειώθηκε τεράστια αύξηση στο εμπόριο την τελευταία δεκαετία όπου το 80% των εμπορευμάτων διακινούνται μέσω πλοίων. Επομένως οι αρχές λιμένων χρειάζονται να έχουν στην διάθεση τους έναν αξιόπιστο αναμενόμενο χρόνο άφιξης των πλοίων (ΕΤΑ) στη διάθεση τους για την ομαλή διαχείριση των λιμανιών και του χώρου στην αποβάθρα ο οποίος είναι διαθέσιμος για τα εμπορεύματα των πλοίων. Στα πλαίσια αυτής της εργασίας δυστυχώς παρατηρήθηκε ότι 9.30% των ΕΤΑ που δίνονται από τον ναυτιλιακό πράκτορα δεν είναι έγκυρα, δηλαδή δηλώνουν ότι το πλοίο είχε φτάσει στον προορισμό του ενώ στην πραγματικά το πλοίο ακόμη πορευόταν και βρισκόταν στα αρχικά στάδια της διαδρομής του. Το γεγονός ότι σχεδόν η μία από τις δέκα προβλέψεις των ΕΤΑ που δίνονται από τους ναυτιλιακούς πράκτορες δεν είναι έγκυρη δυσκολεύει σε τεράστιο βαθμό το έργο των αρχών λιμένων λαμβάνοντας υπόψη τη ραγδαία αύξηση στο παγκόσμιο εμπόριο αποφέροντας αρνητικές συνέπιες στην παγκόσμια οικονομία. Η παρούσα εργασία αφορά την υλοποίηση ενός αξιόπιστου μοντέλου πρόβλεψης των ΕΤΑ των πλοίων βάση των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης Random Forest, Gradient Boosting και Extreme Gradient Boosting. Τα δεδομένα εισόδου των μοντέλων αυτής της εργασίας αποτελούνται από δεδομένα AIS τα οποία αφορούν την θέση, κινητικότητα και πληροφορίες σχετικά με το πλοίο όπως γεωγραφικό μήκος, γεωγραφικό πλάτος, ταχύτητα πλοίου, μήκος πλοίου, κατηγόρια πλοίου κτλ. Καθώς επίσης και δεδομένα από αφορούν την διαδρομή την οποία εκτελεί το πλοίο όπως προορισμός και το ΕΤΑ του ναυτιλιακού πράκτορα. Με την ολοκλήρωση της υλοποίησης των μοντέλων αυτής της εργασίας οι προβλέψεις των μοντέλων θα συγκριθούν με τον πραγματικό χρόνο άφιξης των πλοίων και επιπλέον με τις προβλέψεις των ναυτιλιακών πρακτόρων. Ο σκοπός των δύο πιο πάνω συγκρίσεων είναι να μελετηθεί ο βαθμός εγκυρότητας και αξιοπιστίας των προβλέψεων των μοντέλων αλλά επίσης και να μελετηθεί εάν οι προβλέψεις που εκτελούνται από τα μοντέλα αυτής της εργασίας είναι καλύτερες και πιο αξιόπιστες από αυτές των ναυτιλιακών πρακτόρων.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜηχανική μάθησηen_US
dc.subjectΠρόβλεψη αναμενόμενου χρόνου άφιξηςen_US
dc.subjectΔεδομένα AISen_US
dc.subjectCross validationen_US
dc.subject.otherMachine learningen_US
dc.subject.otherEstimated time of arrivalen_US
dc.subject.otherAIS dataen_US
dc.subject.otherCross validationen_US
dc.titlePrediction of vessels arrival time using machine learning techniquesen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-0549-704X-
crisitem.author.orcid0000-0002-8717-1691-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Τζιούντ Μπράιαν Ραμέζ Περίληψη.pdfAbstract164.01 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

100
Last Week
2
Last month
1
checked on May 13, 2024

Download(s)

60
checked on May 13, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons