Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26795
Title: Διαχείριση νερού έρματος
Authors: Σιάτρα, Φιλιππία 
Keywords: Διεθνής Οργανισμός Ναυτιλίας (IMO);Σύμβαση Επεξεργασίας Νερού Έρματος 2004;Συστήματα Επεξεργασίας Νερού Έρματος;Ψευδοκατάλυση;Εξωγενείς Μικροοργανισμοί
Advisor: Savva, Petros G.
Issue Date: May-2022
Department: Department of Chemical Engineering
Faculty: Faculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της επεξεργασίας νερού έρματος σε πλοία ανά τον κόσμο. Συγκεκριμένα στο Κεφάλαιο 1 παρουσιάζονται όλες οι πληροφορίες για τα αποτελέσματα της σύμβασης του IMO το 2004 καθώς και οι αποφάσεις που έχουν παρθεί για τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα και της χρήσης χημικών σε πλοία. Επιπρόσθετα, στο ίδιο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση για τις μεθόδους επεξεργασίας του νερού έρματος που υπάρχουν μέχρι και σήμερα ενώ στο Κεφάλαιο 2 η βιβλιογραφική ανασκόπηση συνεχίστηκε σχετικά με τη λειτουργία των πιο σημαντικών συστημάτων επεξεργασίας νερού έρματος που χρησιμοποιούν πολλές από αυτές τις μεθόδους σε διαφορετικές χώρες. Επίσης, δόθηκε σημαντική έμφαση στην ψευδοκαταλυτική μέθοδο κατεργασίας του νερού έρματος έτσι ώστε να αξιολογηθούν χρησιμοποιημένα υποστρώματα (γ-Al2O3, CeO2-γ-Al2O3, QSG) και ενεργές φάσεις (Ag,Cu, Ag-Cu) και να επιλεχτεί ο ιδανικότερος συνδυασμός αυτών. Στο Κεφάλαιο 3 πραγματοποιήθηκε τεχνοοικονομική ανάλυση των τεχνικών επεξεργασίας BW κατά το οποίο παρουσιάστηκε το κόστος αγοράς, εγκατάστασης, λειτουργιάς, συντήρησης, η αποτελεσματικότητα καθώς και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του κάθε συστήματος. Στο Κεφάλαιο 4 και έπειτα από συγκριτική ανάλυση των συστημάτων η διεργασία της ψευδοκατάλυσης αναδείχθηκε ως η καταλληλότερη για χρήση από πλοία που πραγματοποιούν ερματισμό και αφερματισμό. Τέλος, στο Κεφάλαιο 5 παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την παρούσα διπλωματική εργασία.
Description: This dissertation deals with the issue of ballast water treatment in ships around the world. Firstly, in Chapter 1 information was provided about the results of the IMO Convention in 2004 as well as decisions taken to reduce the amount of carbon dioxide emissions in the atmosphere and the use of chemicals by ships. In the same chapter a bibliography review was carried out for the existing ballast water treatment methods, while in Chapter 2 the literature review went on to describe the operation of the most important ballast water treatment systems that apply many of those methods in different countries. Also, a significant emphasis was given to the pseudo-catalytic method of ballast water treatment to evaluate used substrates (γ-Al2O3, CeO2-γ-Al2O3, QSG) and active phases (Ag, Cu, Ag-Cu) and to choose the most ideal combination of them. In Chapter 3 a techno-economic analysis of the BW treatment techniques was completed, during which the cost of purchase, installation, operation, maintenance, the efficiency, and the environmental footprint of each system were presented. In Chapter 4 after a comparative analysis of the systems the process of pseudo-catalysis was proofed to be the most suitable for use by ships conducting ballasting and de-ballasting. Finally, Chapter 5 presents the conclusions that derive from this dissertation.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26795
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
philippa siatra Περίληψη.pdfAbstract217.86 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

94
Last Week
0
Last month
4
checked on May 1, 2024

Download(s)

48
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons