Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26756
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠολυδώρου, Δώρος-
dc.contributor.authorΠαπακυριακού, Μαριλένα-
dc.date.accessioned2022-07-22T10:34:58Z-
dc.date.available2022-07-22T10:34:58Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26756-
dc.descriptionTechnology is evolving more and more every day. Technologies known as immersive technologies are developing rapidly. Within these technologies, virtual reality can be found. Storytelling has been around for many years and with each arrival of new technology, man finds a way to incorporate it into them. This thesis presents a well-known story of Greek mythology called "Pandora's box" using virtual reality, combining elements of three-dimensional objects and hand-painted drawings. While viewing the experience, the user has the text of the story in front of him, he can move on to the next or previous part of the story by pressing specific buttons in the world of the experience. The user can see and move his hands in the experience. Each story part is accompanied by drawings that appear in the sky and in some cases around the world. In the experience, there is also a narrator who narrates each part of the story. The research went through various phases to be implemented. Initially, the literature review was done to collect information. Then the exact story was selected, and the design part of the project was prepared based on it (storyboard, 3D models, drawings). Afterward, the experimentation and implementation of the technical part of the application took place, followed by the completion of the experience after the addition of all the design and sound elements needed in the world. An analysis of the results was made which led to the final conclusion.en_US
dc.description.abstractΗ τεχνολογία αναπτύσσετε όλο και περισσότερο καθημερινά. Τον τελευταίο καιρό οι τεχνολογίες γνωστές ως εμβυθιστικές τεχνολογίες αναπτύσσονται ραγδαία. Μέσα σε αυτές τις τεχνολογίες βρίσκετε η εικονική πραγματικότητα. Η διήγηση ιστοριών υπήρξε από πολλά χρονιά πριν και με κάθε άφιξη καινούργιας τεχνολογίας ο άνθρωπος έβρισκε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να την ενσωματώσει σε αυτές. Η συγκεκριμένη πτυχιακή κάνει μια προσπάθεια να παρουσιάσει, γνωστή ιστορία της Ελληνικής μυθολογίας «Το κουτί της Πανδώρας» μέσα από την χρήση της εικονικής πραγματικότητας, συνδυάζοντας στοιχεία τρισδιάστατων αντικειμένων και σχεδίων ζωγραφισμένων στο χέρι. Ο χρήστης βιώνει την εμπειρία έχοντας το κείμενο της ιστορία μπροστά του, μπορεί να προχωρήσει στο επόμενο ή προηγούμενο κομμάτι της ιστορίας πατώντας συγκεκριμένα κουμπιά μέσα στο κόσμο της εμπειρίας. Ο χρήστης έχει την ικανότητα να βλέπει και να κινεί τα χεριά του στην εμπειρία. Η ιστορία συνοδεύτε με σχέδια που εμφανίζονται στον ουρανό και εν μέρη στον γύρω κόσμο. Στην εμπειρία υπάρχει και ένας αφηγητής ο οποίος αφηγείται το κομμάτι της ιστορίας που βρίσκετε μπροστά στον χρήστη κάθε φορά. Η συγκεκριμένη ερευνά για να υλοποιηθεί πέρασε από διάφορες φάσεις. Αρχικά έγινε η βιβλιογραφική ανασκόπηση για συλλογή πληροφοριών. Ακολούθως έγινε η επιλογή της ακριβούς ιστορίας και η προεργασία όλου του σχεδιαστικού κομματιού βάση αυτής (οπτικό σενάριο, τρισδιάστατα μοντέλα, σχέδια). Επιπλέον έγινε ο πειραματισμός και η υλοποίηση του τεχνικού κομματιού της εφαρμογής και ακολουθήσε η ολοκλήρωση της εμπειρίας μετά της προσθήκης όλων των σχεδιαστικών και ηχητικών στοιχείων στον κόσμο. Έγινε ανάλυση αποτελεσμάτων οι οποίες και οδήγησαν στο τελικό συμπέρασμα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕλληνική μυθολογίαen_US
dc.subjectΕικονική Πραγματικότηταen_US
dc.subjectΤρισδιάστατος σχεδιασμόςen_US
dc.subjectΣχεδιασμός στο χέριen_US
dc.subjectΕμβυθιστικές τεχνολογίεςen_US
dc.subjectVR storytellingen_US
dc.subject.otherVirtual Reality Storytellingen_US
dc.subject.otherGreek mythologyen_US
dc.subject.other3D modeling and designen_US
dc.subject.otherHand drawn elementsen_US
dc.subject.otherImmersive technologiesen_US
dc.titleΔιήγηση στην εικονική πραγματικότητα παρουσίαση ιστορίας Ελληνικής μυθολογίαςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-2928-7079-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Marilena_Papakyriakou_Περίληψη.pdfAbstract145.38 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

156
Last Week
2
Last month
2
checked on Dec 18, 2024

Download(s)

108
checked on Dec 18, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons