Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26753
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΙωάννου, Άντρη-
dc.contributor.authorΝεονάκης, Γεώργιος-
dc.date.accessioned2022-07-22T09:04:39Z-
dc.date.available2022-07-22T09:04:39Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26753-
dc.descriptionThe science of the new reality of the virtual world gives the user the opportunity to interact and explore the digital environment, to process and interact with objects. This virtual world is huge and it is essentially connections that are created online, giving the user the opportunity to have free and direct access to express themselves, to search, to manage, to act but also to buy goods. The artificial world of games is a typical example where in a specific environment, players communicate and interact with other players. In the field of Art, the virtual world is used in various ways, such as in the creation of works or in exhibition spaces, museums, galleries, etc. All these ways of interaction and communication significantly expand the possibilities of expression and communication in relation to the traditional way in all kinds of Arts. Thus, many contemporary artists choose digital art, ie their works have been produced through new technologies and are presented virtually through digital choices. A wide variety of digital applications are used such as the Interactive Environment, Virtual Reality and Augmented Reality. These applications are already used in several art museums around the world. The most modern digital art form is NFT’s. NFT’s are a type of cryptocurrency generated using modern blockchain technology. The most common form they take is a music file or a work of art in the digital world. As everything from the Arts to the media shows, many people today around the world are already seeing the use of NFT’s in a very wide range of opportunities to grow and promote their work.en_US
dc.description.abstractΗ επιστήμη της νέας πραγματικότητας του εικονικού κόσμου δίνει στον χρήστη την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσει και να εξερευνήσει το ψηφιακό περιβάλλον, να επεξεργαστεί και να αλληλοεπιδράσει με τα αντικείμενα. Ο εικονικός αυτός κόσμος είναι τεράστιος και πρόκειται στην ουσία για συνδέσεις που δημιουργούνται online , παρέχοντας στον χρήστη την ευκαιρία να έχει ελεύθερη και άμεση πρόσβαση ώστε να εκφραστεί, να αναζητήσει, να διαχειριστεί, να δια δράσει αλλά και να αγοράσει αγαθά. Ο τεχνητός κόσμος των παιχνιδιών είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα όπου μέσα σε συγκεκριμένο περιβάλλον, οι παίκτες επικοινωνούν και επιδρούν με τους άλλους παίκτες. Στον χώρο της Τέχνης ο εικονικός κόσμος χρησιμοποιείται με ποικίλους τρόπους όπως στη δημιουργία έργων ή σε εκθεσιακούς χώρους , μουσεία, γκαλερί κ.λ.π. Όλοι αυτοί οι τρόποι διάδρασης και επικοινωνίας επεκτείνουν σε σημαντικό βαθμό τις δυνατότητες έκφρασης και επικοινωνίας σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο σε όλα τα είδη των Τεχνών. Έτσι πολλοί σύγχρονοί καλλιτέχνες επιλέγουν την ψηφιακή Τέχνη δηλαδή τα έργα τους έχουν παραχθεί μέσω των νέων τεχνολογιών και παρουσιάζονται εικονικά μέσω των ψηφιακών επιλογών. Γίνεται χρήση μεγάλης ποικιλίας ψηφιακών εφαρμογών όπως το Διαδραστικό Περιβάλλον, η Εικονική Πραγματικότητα και η Επαυξημένη Πραγματικότητα. Οι εφαρμογές αυτές χρησιμοποιούνται ήδη σε αρκετά μουσεία τέχνης στον κόσμο. Η πιο σύγχρονη ψηφιακή μορφή τέχνης είναι τα NFT’s. Τα NFT’s αποτελούν ένα είδος κρυπτονομισμάτων που παράγονται μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας blockchain. Η πιο συνηθισμένη μορφή που παίρνουν είναι ενός αρχείου με μουσική ή ενός έργου τέχνης στον ψηφιακό κόσμο. Όπως όλα δείχνουν από τις Τέχνες μέχρι και τα μέσα ενημέρωσης , πολλοί άνθρωποι σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο , βλέπουν ήδη στη χρήση των NFT’s μια πολύ μεγάλη γκάμα από ευκαιρίες για ανάπτυξη και προώθηση του έργου τους.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectNέες τεχνολογίεςen_US
dc.subjectΚόσμος της τέχνηςen_US
dc.subjectΕικονική και επαυξημένη πραγματικότηταen_US
dc.subjectBlockchainsen_US
dc.subjectΝFT’sen_US
dc.subjectEικονικοί κόσμοιen_US
dc.subjectKρυπτονομίσματαen_US
dc.subject.otherNew technologiesen_US
dc.subject.otherWorld of arten_US
dc.subject.otherVirtual and augmented realityen_US
dc.subject.otherBlockchainsen_US
dc.subject.otherNFT’sen_US
dc.subject.otherNFT’sen_US
dc.subject.otherCryptocurrenciesen_US
dc.titleΕπέκταση της τέχνης και των πολυμέσων μέσω των εικονικών κόσμωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-3570-6578-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
George_Neonakis_Περίληψη.pdfAbstract178.76 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

142
Last Week
1
Last month
1
checked on Nov 7, 2024

Download(s)

70
checked on Nov 7, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons