Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26674
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠέτρου, Ανδρέας-
dc.contributor.advisorΧριστοφή, Μιχαήλ-
dc.contributor.authorΚαλογήρου, Χριστίνα-
dc.date.accessioned2022-07-14T08:38:35Z-
dc.date.available2022-07-14T08:38:35Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26674-
dc.description«When people have too many choices, they make bad choices» - Thom Browne «The best advertising is done by satisfied customers» - Philip Kotler The variety of products on the market enables consumers to find exactly what they are looking for. But as this variety grows, consumers spend more time and effort to find it. This process makes them tired and exhausted about it and their decisions are standard / biased / impulsive / irrational. They may even postpone the purchase of a product. Making decisions under these circumstances makes them feel frustrated and regret about their choices. People should be happy and satisfied with what they buy for whatever reason. The purpose of this dissertation is to study whether decision fatigue, and in particular the state of reduced self-control, "ego depletion", affects consumer satisfaction for a significant purchase made.en_US
dc.description.abstract«Όταν οι άνθρωποι έχουν πάρα πολλές επιλογές, κάνουν κακές επιλογές» - Thom Browne «Η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες» - Philip Kotler Η ποικιλία προϊόντων που υπάρχει στην αγορά δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να βρουν αυτό ακριβώς που ψάχνουν. Όσο όμως αυξάνεται αυτή η ποικιλία οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια για να το βρουν. Αυτή η διαδικασία τους κουράζει και τους εξαντλεί για αυτό και οι αποφάσεις τους είναι τυποποιημένες / μεροληπτικές / παρορμητικές / παράλογες. Μπορεί ακόμη και αναβάλουν την αγορά ενός προϊόντος. Λαμβάνοντας αποφάσεις κάτω από αυτές τις συνθήκες νιώθουν απογοητευμένοι και μετανιωμένοι για τις επιλογές τους. Οι άνθρωποι πρέπει να είναι χαρούμενοι και ευχαριστημένοι για ό,τι αγοράζουν για οποιοδήποτε λόγο. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να μελετήσει κατά πόσο η κόπωση λήψης αποφάσεων και συγκεκριμένα η κατάσταση μειωμένης ικανότητας αυτοελέγχου, «εξάντληση του εγώ», επηρεάζει την ικανοποίηση του καταναλωτή για μία σημαντική αγορά που έκανε.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυμπεριφορικά Χρηματοοικονομικάen_US
dc.subjectΥπερβολική Επιλογήen_US
dc.subjectΚόπωση Λήψης Αποφάσεωνen_US
dc.subject«Εξάντληση του Εγώ»en_US
dc.subjectΙκανοποίηση Καταναλωτήen_US
dc.subject.otherBehavioral Financeen_US
dc.subject.otherChoice overloaden_US
dc.subject.otherDecision fatigueen_US
dc.subject.other«Ego depletion»en_US
dc.subject.otherConsumer Satisfactionen_US
dc.titleΚόπωση λήψης αποφάσεων και ικανοποίηση επιλογής. Πώς εφαρμόζεται στην συμπεριφορά του καταναλωτή.en_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Hotel and Tourism Managementen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Management and Economicsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Management, Entrepreneurship and Digital Business-
crisitem.author.deptDepartment of Management, Entrepreneurship and Digital Business-
crisitem.author.facultyFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.facultyFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.orcid0000-0002-2877-4038-
crisitem.author.orcid0000-0002-7457-2701-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.pdfFulltext854.03 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

128
Last Week
1
Last month
6
checked on May 9, 2024

Download(s) 20

160
checked on May 9, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons