Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23851
Title: AR για εκπαίδευση σε περιβάλλοντα Makerspace: Μια προσέγγιση σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη
Authors: Κίτση, Αντρέας 
Keywords: Makerspaces;Σύγχρονες κατασκευαστικές τεχνολογίες;Επαυξημένη πραγματικότητα;Εκπαίδευση
Advisor: Ιωάννου, Άντρη
Issue Date: 2020
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Όλο και περισσότερα Makerspaces αναδύονται σε όλον τον κόσμο καθημερινά. Μαζί τους εμφανίζονται και οι σύγχρονες κατασκευαστικές τεχνολογίες που επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργήσουν και να μάθουν. Ως εκ τούτου, η ανάγκη εκμάθησης αυτών των τεχνολογιών αποτελεί σημαντική τόσο για την εκπαίδευση των μαθητών όσων και τον εκπαιδευτικών αλλά και βιβλιοθηκονόμων που καλούνται να αναθεωρήσουν τον ρόλο τους. Σε αυτή την έρευνα, παρουσιάζεται μια σχεδιαστική λύση για την εισαγωγή αλλά και εκμάθηση των σύγχρονων κατασκευαστικών τεχνολογιών σε περιβάλλοντα Makerspaces. Η σχεδιαστική λύση προσεγγίζεται με την χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας και περιστρέφεται γύρω από τον χρήστη.
Description: More and more Makerspaces are emerging around the world every day. Alongside them we also see modern fabrication technologies that allow users to create and learn. Therefore, the need for training on the use of these technologies is important. In this research, a design solution is presented for the introduction and training on modern fabrication technologies in Makerspace environments. The design solution is approached using augmented reality and user centered design.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23851
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
AndreasKitsi_Thesis_2020.pdfFulltext1.67 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 5

183
Last Week
0
Last month
14
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 5

220
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons