Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23377
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧαραλάμπους, Πέτρος-
dc.contributor.authorΤουλέκκη, Σταυρινή-
dc.date.accessioned2021-10-22T10:58:45Z-
dc.date.available2021-10-22T10:58:45Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23377-
dc.descriptionThe dissertation under the title “creative Documentary: The Symbolism in the Cinema Case study the symbol of suitcase” was conceived and executed by the senior student Stavrini Toulekki during the fall semester of 2017 for the Department of Communication and Internet Studies of Cyprus University of Technology, under the supervision of Dr. Petros Charalambous, and it was completed in May 2021. The result of the dissertation is a short documentary film. The documentary focuses on the investigation held by the divers in the Red Lake in Mitsero and in Lake Memi in Xyliatos for the case of the Cypriot serial killer Nikos Metaxas. The documentary also touches on the social concern of this case. It follows a specific reenacted political happening that was held by the network opposing violence against women, which concerned the seven victims in the case of Nikos Metaxas. Therefore, the central theme of the documentary is the symbol of the suitcase, which plays an important role in the life of the character, as the experience he had in the research and where some of the bodies were found in suitcases contrasts with the fact that he likes to travel. He is constantly with a suitcase in his hands. The documentary is a narration of Angelo’s Nikolaou experience as the main character of the film during the investigation of the “Orestes” case, but the social concern for this fact is also expressed in the context of a single audiovisual material. The report analyzes the documentary, more specifically the Creative Documentary and which are the parameters that define the creative documentary. The symbol and metaphors to the Cinema are also analyzed while the types of symbols and metaphors are mentioned. In addition, the stages of creating the documentary film, which were followed for the implementation, where: the development, pre-production, production and post-production are also analyzed.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ: Ο συμβολισμός στον Κινηματογράφο μελέτη περίπτωσης το σύμβολο της ταξιδιωτικής βαλίτσας» εκπονήθηκε από την Σταυρινή Τουλέκκη, φοιτήτρια του η’ εξαμήνου του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη του κ. Πέτρου Χαραλάμπους και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2021. Αποτέλεσμα της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας ταινίας ντοκιμαντέρ μικρού μήκους. Η ταινία ντοκιμαντέρ επικεντρώνεται στις έρευνες της υπόθεσης των δυτών στην Κόκκινη λίμνη στο Μιτσερό και στην λίμνη Μεμί στον Ξυλιάτο για την υπόθεση του Κύπριου κατά συρροή δολοφόνου Νίκου Μεταξά. Επίσης στην ταινία ντοκιμαντέρ θίγεται και η κοινωνική ανησυχία για το συγκεκριμένο γεγονός όπου πραγματοποιήθηκε ένα πολιτικό δρώμενο από το δίκτυο ενάντια στη βία κατά των γυναικών που αφορούσε τα επτά θύματα στην υπόθεση του Νίκου Μεταξά. Έτσι το κεντρικό θέμα της ταινίας ντοκιμαντέρ αποτελεί το σύμβολο της ταξιδιωτικής βαλίτσας όπου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή του χαρακτήρα καθώς η εμπειρία που έζησε στης έρευνες και ότι κάποιες από τις σορούς βρέθηκαν σε ταξιδιωτικές βαλίτσες αντιπαρέρχεται με το γεγονός ότι του αρέσουν τα ταξίδια και στην ουσία ταξιδεύει συνεχώς με μία ταξιδιωτική βαλίτσα. Η ταινία ντοκιμαντέρ αποτελεί αφήγηση της εμπειρίας του Άγγελου Νικολάου του χαρακτήρα της ταινίας κατά την διάρκεια των ερευνών στην υπόθεση «Ορέστη» όμως εκφράζεται και η κοινωνική ανησυχία για το γεγονός αυτό στο πλαίσιο ενός ενιαίου οπτικοακουστικού υλικού. Στην παρούσα γραπτή αναφορά αναλύεται το ντοκιμαντέρ πιο συγκεκριμένα το δημιουργικό ντοκιμαντέρ και ποιες είναι οι παράμετροι που ορίζουν το δημιουργικό ντοκιμαντέρ. Επίσης αναλύονται το σύμβολο και η μεταφορά στον Κινηματογράφο και αναφέρονται τα είδη συμβόλων και μεταφορών. Επιπρόσθετα αναλύονται και τα στάδια δημιουργίας της ταινίας ντοκιμαντέρ που πραγματοποιήθηκαν για την υλοποίηση όπου είναι η ανάπτυξη, η προ-παραγωγή, η παραγωγή και η μετα-παραγωγή.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Communication and Internet Studies, Faculty of Communication and Media Studies, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝτοκιμαντέρen_US
dc.subjectΔημιουργικό ντοκιμαντέρen_US
dc.subjectΣύμβολο και μεταφορά στον Κινηματογράφοen_US
dc.subjectΥπόθεση «Ορέστη»en_US
dc.subject.otherDocumentaryen_US
dc.subject.otherCreative Documentaryen_US
dc.subject.otherSymbol and metaphors to the Cinemaen_US
dc.subject.other“Orestes” caseen_US
dc.title«Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ: Ο συμβολισμός στον Κινηματογράφο»en_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypebachelorThesis-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη Σταυρινή Τουλέκκη.pdf155.07 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 1

198
Last Week
3
Last month
23
checked on May 22, 2024

Download(s) 20

118
checked on May 22, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons