Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/19091
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΠάμπουλου, Ηλιάδα-
dc.contributor.authorΑχιλλέως, Άννα-
dc.date.accessioned2020-09-25T11:30:25Z-
dc.date.available2020-09-25T11:30:25Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/19091-
dc.descriptionMore and more people are diagnosed with swallowing disorders. That is why there is a need to continue developing techniques to support people with swallowing disorders. One of them is the use of technology, which clinicians are called to incorporate in both assessment and intervention in an appropriate way. The present study deals with the use of technology in the intervention of dysphagia. The main purpose of the study is to highlight the use of technology in Speech Therapy for patients with swallowing disorders. Data were collected through semi-structured interviews. The participants were six registered Speech and Language Therapists in Cyprus, who use technology both in assessment and intervention of swallowing disorders. Participants were identified through intentional sampling. Through the interviews, it has been shown that there was no correlation between the years in which participants are using technology in dysphagia. Speech and Language Therapists use technology in assessment, treatment, but also for counselling purposes. The most common technologies that are used are Videofluoroscopy and Fiberoptic Endoscopic Evaluation of Swallowing. In addition, participants use each technological instrument individually for each patient, depending on the diagnosis. Participants were trained mainly through their studies. Some of the Speech and Language Therapists who took part agree that technology helps the most in terms of intervention, while others believe that it helps, but we cannot rely just on it. Finally, the reason which prevents or fears a Speech and Language Therapist from using technology is the lack of knowledge and specialization.en_US
dc.description.abstractΣτις μέρες μας διαγιγνώσκονται όλο και περισσότερα άτομα με διαταραχές κατάποσης/σίτισης. Γι’ αυτό το λόγο υπάρχει η ανάγκη ανάπτυξης περισσότερων και πιο σύγχρονων τεχνικών αντιμετώπισής τους. Μια από αυτές είναι και η χρήση της τεχνολογίας, την οποία οι κλινικοί καλούνται να ενσωματώσουν τόσο στην αξιολόγηση, όσο και στην παρέμβαση με τον κατάλληλο τρόπο. Η παρούσα έρευνα, έχει θέμα τη χρήση της τεχνολογίας στην παρέμβαση της δυσφαγίας. Βασικός σκοπός της μελέτης είναι η ανάδειξη της χρήσης της τεχνολογίας στη λογοθεραπευτική παρέμβαση της δυσφαγίας. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσα από τη λήψη δομημένων συνεντεύξεων. Το δείγμα αφορούσε έξι εγγεγραμμένους Λογοθεραπευτές της Κύπρου, οι οποίοι χρησιμοποιούν τεχνολογικά μέσα, τόσο κατά την αξιολόγηση, αλλά και κατά την παρέμβαση των διαταραχών κατάποσης/σίτισης. Οι συμμετέχοντες εντοπίστηκαν μέσω σκόπιμης δειγματοληψίας. Μέσα από τις συνεντεύξεις, φάνηκε δεν υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στα χρόνια που οι συμμετέχοντες ασχολούνται με τη χρήση της τεχνολογίας στη δυσφαγία. Οι λογοθεραπευτές χρησιμοποιούν τα τεχνολογικά μέσα στην αξιολόγηση, στη θεραπεία, αλλά και για συμβουλευτικούς σκοπούς. Τα πιο κοινά μέσα που χρησιμοποιούνται είναι η βιντεοφλουροσκόπηση και η ενδοσκοπική αξιολόγηση της κατάποσης. Ακόμη, οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν το κάθε τεχνολογικό μέσο εξατομικευμένα, ανάλογα με τη διάγνωση του κάθε ασθενή. Επιμορφώθηκαν σχετικά με τα διαθέσιμα μέσα κυρίως από τις σπουδές τους. Κάποιοι από τους λογοθεραπευτές που έλαβαν μέρος συμφωνούν ότι η τεχνολογία βοηθά στο μέγιστο όσον αφορά την παρέμβαση, ενώ κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι βοηθά, αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε μόνο σε αυτήν. Τέλος, οι κύριοι λόγοι που αποτρέπουν έναν λογοθεραπευτή από τον να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία, είναι η έλλειψη γνώσης και ειδίκευσης.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστημών Αποκατάστασης, Σχολή Επιστημών Υγείας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΛογοθεραπείαen_US
dc.subjectΔιαταραχές κατάποσης/σίτισηςen_US
dc.subjectΔυσφαγίαen_US
dc.subjectΤεχνολογίαen_US
dc.subject.otherSpeech Therapyen_US
dc.subject.otherSwallowing disordersen_US
dc.subject.otherDysphagiaen_US
dc.subject.otherTechnologyen_US
dc.titleΧρήση τεχνολογικών μέσων από τους λογοθεραπευτές στις διαταραχές κατάποσης/σίτισηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-6904-195X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΝΝΑ.pdfΠλήρες κείμενο1.11 MBAdobe PDFView/Open
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΝΝΑ.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ325.62 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

264
Last Week
2
Last month
2
checked on Oct 20, 2024

Download(s)

286
checked on Oct 20, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons