Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/18669
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Μιχαηλίδης, Κωνσταντίνος | - |
dc.contributor.author | Ιωάννου, Στέφανος | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-18T11:22:17Z | - |
dc.date.available | 2020-08-18T11:22:17Z | - |
dc.date.issued | 2020-05 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/18669 | - |
dc.description | The present dissertation aims at modeling and analyzing a section of a sea pier by using the SAP2000 software, which is based in Limassol, specifically in the area of Vasilikos. Due to the socio-economic development of Cyprus and the evolving activity in the coastal zone of the island, the necessity for accessibility to the sea is dire. The creation of oil storage facilities for industrial applications has led to the construction of offshore piers that are attached to piles. The dissertation seeks to highlight and understand the wave theory of Airy and Stokes 1st class, as well as the various loads exerted on offshore structures by using the Morison’s equation for calculation of hydrodynamic loads. Firstly, the SAP2000 software was understood by modeling and analyzing a thin line vertical member. Then, the results were compared with the assistance of the Excel spreadsheet program. Subsequently, the two models were modeled on the SAP2000 software, using the wavelengths calculated using wind turbine generation theory, using the Jonswap method for simple waves. Both to the two-pile model and the four-pile model simple ripples were used in order to calculate the intensive forces exerted on the construction. Furthermore, a case of extreme wave force with higher H and T wave characteristics was used in the four-pile model. The analysis resulted in greater hydrodynamic loads in the case of winds with southern propagation direction due to the larger wavelengths generated, as well as in the case of extreme wave force. | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό την μοντελοποίηση και ανάλυση τμήματος θαλάσσιας προβλήτας με το λογισμικό SAP2000 που εδράζεται στη Λεμεσό και συγκεκριμένα στη περιοχή του Βασιλικού. Λόγω της κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης της Κύπρου και της δραστηριότητας που εξελίσσεται στην παράκτια ζώνη του νησιού η αναγκαιότητα προσβασιμότητας στη θάλασσα είναι αδήριτη. Η δημιουργία εγκαταστάσεων αποθήκευσης πετρελαίου για βιομηχανικές εφαρμογές οδήγησαν στην κατασκευή θαλάσσιων προβλήτων οι οποίες στερεώνονται πάνω σε πασσάλους. Στόχος της εργασίας αυτής, είναι η ανάδειξη και κατανόηση της κυματικής θεωρίας Airy και Stokes 1ης τάξης, καθώς και των διάφορων φορτίων που ασκούνται στις υπεράκτιες δομές, χρησιμοποιώντας την εξίσωση υπολογισμού υδροδυναμικών φορτίων Morison. Αρχικά, έγινε κατανόηση του λογισμικού SAP2000 μοντελοποιόντας και αναλύοντας ένα λεπτόγραμμο κατακόρυφο μέλος. Στην συνέχεια, έγινε σύγκριση των αποτελεσμάτων με την βοήθεια του υπολογιστικού προγράμματος Excel. Ακολούθως, έγινε μοντελοποίηση των δυο μοντέλων στο λογισμικό SAP2000, χρησιμοποιώντας τα κυματικά φορτία που υπολογίστηκαν μέσο της θεωρίας γένεσης ανεμογενών κυματισμών, με την μέθοδο Jonswap για απλούς κυματισμούς. Όσο στο μοντέλο με τους δύο πασσάλους τόσο και στο μοντέλο με τους τέσσερις πασσάλους χρησιμοποιήθηκαν απλοί κυματισμοί για τον υπολογισμό των εντατικών μεγεθών που ασκούνται στην κατασκευή. Επίσης, χρησιμοποιήθηκε και μια περίπτωση ακραίας κυματικής φόρτισης με μεγαλύτερα χαρακτηριστικά κύματος H και T, στο μοντέλο με τέσσερις πασσάλους. Από την ανάλυση προέκυψαν μεγαλύτερα υδροδυναμικά φορτία στη περίπτωση ανέμων με Νότια διεύθυνση διάδοσης λόγο των μεγαλύτερων χαρακτηριστικών κύματος που δημιουργούνται, καθώς και στη περίπτωση ακραίας κυματικής φόρτισης. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Department of Civil Engineering and Geomatics, Faculty of Engineering and Technology, Cyprus University of Technology | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Airy και Stokes 1ου βαθμού | en_US |
dc.subject | Κυματική φόρτιση | en_US |
dc.subject | Μοντελοποίηση φορέα | en_US |
dc.subject | Ανάλυση φορέα | en_US |
dc.subject | SAP2000 | en_US |
dc.subject.other | Airy | en_US |
dc.subject.other | Stokes | en_US |
dc.subject.other | Wave forces | en_US |
dc.subject.other | Modeling – analysis | en_US |
dc.subject.other | SAP2000 | en_US |
dc.title | Αριθμητική ανάλυση τμήματος θαλάσσιας εξέδρας έναντι υδροδυναμικών φορτίων | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.relation.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2019-2020 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Engineering and Technology | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Engineering and Technology | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-2016-9079 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Engineering and Technology | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Στέφανος Ιωάννου.pdf | Fulltext | 6.62 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons