Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18669
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΜιχαηλίδης, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΙωάννου, Στέφανος-
dc.date.accessioned2020-08-18T11:22:17Z-
dc.date.available2020-08-18T11:22:17Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18669-
dc.descriptionThe present dissertation aims at modeling and analyzing a section of a sea pier by using the SAP2000 software, which is based in Limassol, specifically in the area of Vasilikos. Due to the socio-economic development of Cyprus and the evolving activity in the coastal zone of the island, the necessity for accessibility to the sea is dire. The creation of oil storage facilities for industrial applications has led to the construction of offshore piers that are attached to piles. The dissertation seeks to highlight and understand the wave theory of Airy and Stokes 1st class, as well as the various loads exerted on offshore structures by using the Morison’s equation for calculation of hydrodynamic loads. Firstly, the SAP2000 software was understood by modeling and analyzing a thin line vertical member. Then, the results were compared with the assistance of the Excel spreadsheet program. Subsequently, the two models were modeled on the SAP2000 software, using the wavelengths calculated using wind turbine generation theory, using the Jonswap method for simple waves. Both to the two-pile model and the four-pile model simple ripples were used in order to calculate the intensive forces exerted on the construction. Furthermore, a case of extreme wave force with higher H and T wave characteristics was used in the four-pile model. The analysis resulted in greater hydrodynamic loads in the case of winds with southern propagation direction due to the larger wavelengths generated, as well as in the case of extreme wave force.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό την μοντελοποίηση και ανάλυση τμήματος θαλάσσιας προβλήτας με το λογισμικό SAP2000 που εδράζεται στη Λεμεσό και συγκεκριμένα στη περιοχή του Βασιλικού. Λόγω της κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης της Κύπρου και της δραστηριότητας που εξελίσσεται στην παράκτια ζώνη του νησιού η αναγκαιότητα προσβασιμότητας στη θάλασσα είναι αδήριτη. Η δημιουργία εγκαταστάσεων αποθήκευσης πετρελαίου για βιομηχανικές εφαρμογές οδήγησαν στην κατασκευή θαλάσσιων προβλήτων οι οποίες στερεώνονται πάνω σε πασσάλους. Στόχος της εργασίας αυτής, είναι η ανάδειξη και κατανόηση της κυματικής θεωρίας Airy και Stokes 1ης τάξης, καθώς και των διάφορων φορτίων που ασκούνται στις υπεράκτιες δομές, χρησιμοποιώντας την εξίσωση υπολογισμού υδροδυναμικών φορτίων Morison. Αρχικά, έγινε κατανόηση του λογισμικού SAP2000 μοντελοποιόντας και αναλύοντας ένα λεπτόγραμμο κατακόρυφο μέλος. Στην συνέχεια, έγινε σύγκριση των αποτελεσμάτων με την βοήθεια του υπολογιστικού προγράμματος Excel. Ακολούθως, έγινε μοντελοποίηση των δυο μοντέλων στο λογισμικό SAP2000, χρησιμοποιώντας τα κυματικά φορτία που υπολογίστηκαν μέσο της θεωρίας γένεσης ανεμογενών κυματισμών, με την μέθοδο Jonswap για απλούς κυματισμούς. Όσο στο μοντέλο με τους δύο πασσάλους τόσο και στο μοντέλο με τους τέσσερις πασσάλους χρησιμοποιήθηκαν απλοί κυματισμοί για τον υπολογισμό των εντατικών μεγεθών που ασκούνται στην κατασκευή. Επίσης, χρησιμοποιήθηκε και μια περίπτωση ακραίας κυματικής φόρτισης με μεγαλύτερα χαρακτηριστικά κύματος H και T, στο μοντέλο με τέσσερις πασσάλους. Από την ανάλυση προέκυψαν μεγαλύτερα υδροδυναμικά φορτία στη περίπτωση ανέμων με Νότια διεύθυνση διάδοσης λόγο των μεγαλύτερων χαρακτηριστικών κύματος που δημιουργούνται, καθώς και στη περίπτωση ακραίας κυματικής φόρτισης.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Civil Engineering and Geomatics, Faculty of Engineering and Technology, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAiry και Stokes 1ου βαθμούen_US
dc.subjectΚυματική φόρτισηen_US
dc.subjectΜοντελοποίηση φορέαen_US
dc.subjectΑνάλυση φορέαen_US
dc.subjectSAP2000en_US
dc.subject.otherAiryen_US
dc.subject.otherStokesen_US
dc.subject.otherWave forcesen_US
dc.subject.otherModeling – analysisen_US
dc.subject.otherSAP2000en_US
dc.titleΑριθμητική ανάλυση τμήματος θαλάσσιας εξέδρας έναντι υδροδυναμικών φορτίωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2016-9079-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Στέφανος Ιωάννου.pdfFulltext6.62 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons