Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/18656
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Κυριακίδης, Νικόλας | - |
dc.contributor.author | Χαραλάμπoυς, Άννα Μαρία | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-17T10:01:24Z | - |
dc.date.available | 2020-08-17T10:01:24Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/18656 | - |
dc.description | The present thesis deals with the evaluation of the behavior and adequacy of a high-rise reinforced concrete building structure against seismic effects. The existing construction is a three storey building. Its’ bearing capacity shall be tested using the inelastic static analysis (pushover method) in accordance with the relevant Eurocode 8 Part 3. The results of this assessment shall indicate the adequacy of the construction against expected seismic actions, determining whether the existing body is sufficient or needs intervention/repair or enhancement. Chapter 2 initially refers to the general principles of behavior of the consisting parts in a concrete structure, which has been reinforced with smooth reinforcement bars. Bending behavior of reinforced concrete parts, maximum chord rotation of a single - storey column and extension of the existing model to a multi - storey column. Chapter 3 analyses the behavior of the structure’s parts at a cross-section level, while Chapter 4 describes the pushover method and its target in accordance with Eurocode 8, part 1 and 3. Chapter 5 offers a brief description of the existing structure as it presents the morphology of the structure, details of the structural components of the building, the materials used, the loads of the structure and its simulation. Chapter 6 describes the tests carried out on the building materials of the structure, the concrete and reinforcement. In Chapter 7, we present the installation of reinforcement materials in the areas where the structure had failed earlier than the first loading cycle, as well as the objectives of the project under consideration. Finally, experimental results are analyzed in Chapter 8, before and after reinforcements with FRP and following a model simulation carried out with the software design where a pushover methοd had already been applied in accordance with Eurocode 8. Keywords: smooth steel bars, fiber reinforced polymer jacket, reinforced concrete, Eurocode 8 - part 1 & 3, ultimate limit, yield limit, cyclic loading, overlap. | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αποτίμηση της συμπεριφοράς και επάρκειας πολυώροφου κτηρίου από οπλισμένο σκυρόδεμα έναντι σεισμικών δράσεων. Η υφιστάμενη κατασκευή είναι ένα τριώροφο κτήριο. Ο έλεγχος της φέρουσας ικανότητάς του πραγματοποιείται με τη χρήση της ανελαστικής στατικής ανάλυσης (μέθοδος pushover) βάσει των αντίστοιχων διατάξεων του Ευρωκώδικα 8 μέρος 3. Η έκβαση της αποτίμησης υποδεικνύει την επάρκεια της κατασκευής έναντι στις αναμενόμενες σεισμικές δράσεις καθορίζοντας κατά πόσο ο υφιστάμενος φορέας είναι επαρκής ή χρήζει επέμβασης/επισκευής ή ενίσχυσης του. Στο Κεφάλαιο 2 αρχικά γίνεται αναφορά στις γενικές αρχές συμπεριφοράς μελών από οπλισμένο σκυρόδεμα με λείες ράβδους οπλισμού. Καμπτική συμπεριφορά μελών από οπλισμένο σκυρόδεμα, μέγιστη γωνιά στροφής χορδής μονώροφου υποστυλώματος και επέκταση του υφιστάμενου προσομοιώματος σε πολυώροφα υποστυλώματα. Στο Κεφάλαιο 3 παρουσιάζεται η συμπεριφορά μελών σε επίπεδο διατομής. Ενώ στο Κεφάλαιο 4 περιγράφεται η μέθοδος της ανελαστικής στατικής ανάλυσης και ο στόχος με αναφορά στο Ευρωκώδικα 8 μέρος 1 και 3. Στο Κεφάλαιο 5 δίνεται συνοπτική περιγραφή του υφιστάμενου φορέα, καθώς παρουσιάζεται η μορφολογία της κατασκευής, λεπτομέρειες των δομικών στοιχείων της κατασκευής, τα υλικά κατασκευής, τα φορτία που καταπονούν την κατασκευή και η προσομοίωση της. Στο Κεφάλαιο 6 περιγράφονται οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στα δομικά υλικά του φορέα, σκυρόδεμα και οπλισμός, στο Κεφάλαιο 7 παρουσιάζεται η εγκατάσταση των υλικών ενισχύσεις στα σημεία όπου είχαν αστοχήσει νωρίτερα από το πρώτο κύκλο φόρτισης, καθώς οι στόχοι του υπό εξέταση σχεδίου. Τέλος στο Κεφάλαιο 8 αναλύονται τα πειραματικά αποτελέσματα πριν και μετά την εγκατάσταση ενισχύσεις με σύνθετα υλικά αλλά και μετά την προσομοίωση του μοντέλου στο σχεδιαστικό λογισμικό όπου είχε πραγματοποιηθεί μη γραμμική στατική ανελαστική ανάλυση μέθοδος “push-over” σύμφωνα με τον Ευρωκώδικα 8. Λέξεις κλειδιά: λείες χαλύβδινές ράβδοι, μανδύας περίσφιξης από σύνθετα ινoπλισμένα πoλυμερή, oπλισμένo σκυρόδεμα, Ευρωκώδικας 8 - μέρoς 1 & 3, όριo θραύσης, όριo απόδoσης , κυκλική φόρτιση, επικάλυψη - μάτηση. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Department of Civil Engineering and Geomatics, Faculty of Engineering and Technology, Cyprus University of Technology | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Λείες χαλύβδινές ράβδοι | en_US |
dc.subject | Μανδύας περίσφιξης από σύνθετα ινoπλισμένα πoλυμερή | en_US |
dc.subject | Οπλισμένo σκυρόδεμα | en_US |
dc.subject | Ευρωκώδικας 8 - μέρoς 1 & 3 | en_US |
dc.subject | Όριo θραύσης | en_US |
dc.subject | Όριo απόδoσης | en_US |
dc.subject | Κυκλική φόρτιση | en_US |
dc.subject | Επικάλυψη - μάτηση | en_US |
dc.subject.other | Smooth steel bars | en_US |
dc.subject.other | Fiber reinforced polymer jacket | en_US |
dc.subject.other | Reinforced concrete | en_US |
dc.subject.other | Eurocode 8 - part 1 & 3 | en_US |
dc.subject.other | Ultimate limit | en_US |
dc.subject.other | Yield limit | en_US |
dc.subject.other | Cyclic loading | en_US |
dc.subject.other | Overlap | en_US |
dc.title | Αποτίμηση σεισμικής επάρκειας κτιρίου από οπλισμένο σκυρόδεμα με λείες ράβδους | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.relation.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2019-2020 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Engineering and Technology | en_US |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | masterThesis | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Engineering and Technology | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-8956-7155 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Engineering and Technology | - |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Anna Maria Charalampous 2_MSc_2019_Abstract.pdf | Abstract | 223.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 5
153
Last Week
1
1
Last month
2
2
checked on Jan 3, 2025
Download(s) 5
89
checked on Jan 3, 2025
Google ScholarTM
Check
This item is licensed under a Creative Commons License