Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18627
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖαφείρης, Παναγιώτης-
dc.contributor.authorΚίκα, Άννα-
dc.date.accessioned2020-08-05T06:36:23Z-
dc.date.available2020-08-05T06:36:23Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18627-
dc.descriptionBrand identity plays an important role in people's everyday lives. It is a unique identity that characterizes an organization, a company, a place or a consumer product. Also, it has to express and successfully promote direct communication with the consumer-customer. However, taking into consideration the importance of brand identity in modern society, it will be good to create a brand new identity for the Municipality of Nicosia. Moreover, this choice was not taken at all by chance, since the municipality of Nicosia has undertaken the restruction of Freedom square, which it will be a pole of attraction for many locals and tourists. It is worth to mention that the whole project consists of four parts. The initial step will consist a bibliographic review in relation with the importance of brand identity and labelling, which there is a combination between them. The second part includes interviews from local people and also people who work at the Municipality of Nicosia. Especially, both of cases of people have in purpose to assess their requirements. At the end of the interviews, they will be decoded in order to export data that will determine the brand identity. Furthermore, the targeted audience will be 18-40 years old and will meet all the expectations of the visitors that visit the city. The third and the one of the most essential parts of the project constitutes the design and the implementation of the brand identity that is based on the interviews results. It is worth to note that the brand identity of the project includes a logo, letterheads, thanksgiving cards, a stamp, labels/signs, advertising, billboard etc. Subsequently in the last part, the brand identity will be assessed from the interviewed local people in order to give a feedback and if there is any change that should be made.en_US
dc.description.abstractΗ οπτική ταυτότητα παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Είναι μια μοναδική ταυτότητα που χαρακτηρίζει έναν οργανισμό, μια εταιρεία, έναν τόπο ή ένα καταναλωτικό προϊόν. Επίσης, πρέπει να εκφράσει και να προωθήσει επιτυχώς την άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή-πελάτη. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της της εταιρικής ταυτότητας στη σύγχρονη κοινωνία, θα είναι καλό να δημιουργηθεί μια εντελώς νέα ταυτότητα για τον Δήμο Λευκωσίας. Επιπλέον, η επιλογή αυτή δεν έγινε καθόλου τυχαία, αφού ο Δήμος Λευκωσίας ανέλαβε την αναδιάρθρωση της πλατείας Ελευθερίας, η οποία θα αποτελέσει πόλο έλξης για πολλούς ντόπιους και τουρίστες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ολόκληρο το έργο αποτελείται από τέσσερα μέρη. Το αρχικό βήμα θα συνίσταται σε βιβλιογραφική ανασκόπηση σε σχέση με τη σημασία της εταιρική ταυτότητας και της σήμανσης της μάρκας, που υπάρχει συνδυασμός μεταξύ τους. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει συνεντεύξεις από ντόπιους και ανθρώπους που εργάζονται στον Δήμο Λευκωσίας. Ειδικά, και οι δύο περιπτώσεις ατόμων έχουν σκοπό να αξιολογήσουν τις απαιτήσεις τους. Στο τέλος των συνεντεύξεων, θα αποκωδικοποιηθούν προκειμένου να εξαχθούν δεδομένα που θα καθορίσουν την ταυτότητα της μάρκας. Επιπλέον, το στοχευμένο ακροατήριο θα είναι ηλικίας 18-40 ετών και θα ικανοποιήσει όλες τις προσδοκίες των επισκεπτών που επισκέπτονται την πόλη. Το τρίτο και ένα από τα πιο βασικά μέρη του έργου αποτελεί ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της ταυτότητας της μάρκας, που βασίζεται στα αποτελέσματα των αναλύσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ταυτότητα της επωνυμίας του έργου περιλαμβάνει ένα λογότυπο, επιστολόχαρτα, Κάρτες ευχαριστιών, σφραγίδα, ετικέτες / πινακίδες, διαφημιστικές πινακίδες, πινακίδες κλπ. Στη συνέχεια, στο τελευταίο μέρος, η ταυτότητα της μάρκας θα αξιολογηθεί από τους συνεντευξιαζόμενους τοπικούς ανθρώπους για να δώσουν μια ανατροφοδότηση και αν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή που πρέπει να γίνει.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή εφαρμοσμένων Τεχνων και Επικοινωνίας,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΟπτική ταυτότηταen_US
dc.subject.otherBrand identityen_US
dc.titleΟπτική ταυτότητα/σήμανση δήμου Λευκωσίαςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2016-2017en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-8112-5099-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κίκα Άννα περίληψη.pdfΠερίληψη288.15 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

140
Last Week
0
Last month
4
checked on May 12, 2024

Download(s) 20

90
checked on May 12, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons