Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18621
Title: Παιχνίδια λήψης αποφάσεων (decision making games)
Authors: Χατζηδαυίδ, Παύλος 
Keywords: Παιχνίδια λήψης αποφάσεων;Εκπαίδευση και παιχνίδια;Ανάπτυξη ικανοτήτων
Advisor: Ιωάννου, Άντρη
Issue Date: May-2017
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Στην εργασία αυτή αντικείμενο μελέτης είναι τα παιχνίδια λήψης αποφάσεων (decision making games), και συγκεκριμένα σκοπός είναι μελέτη, η ερμηνεία και η ανάλυση των παραγόντων που οδηγούν τους παίκτες των decision based games στον τρόπο που παίρνουν τις αποφάσεις τους. Δηλαδή ποιοι είναι οι λόγοι που οδηγούν τον χρήστη στην λήψη κάποιας απόφασης μέσα στο παιχνίδι, εάν ο τρόπος που κάποιος παίρνει αποφάσεις στα decision making games επηρεάζει τον τρόπο που παίρνει τις αποφάσεις στην καθημερινή του ζωή ή ο τρόπος που παίρνει αποφάσεις στην καθημερινή του ζωή καθορίζει τον τρόπο που παίρνει αποφάσεις ο παίχτης στο παιχνίδι και εάν τα decision making games βοηθούν τον χρήστη στο να αναπτύξει την ικανότητά του σχετικά με τη λήψης αποφάσεων. Σκοπός της εργασίας είναι η ερμηνευτική αξιολόγηση των παιχνιδιών λήψης αποφάσεων. Το ερωτηματολόγιο χορηγήθηκε στο Group με όνομα «Games, Gaming Accessories, Mobiles, PCs & Collectibles Cyprus». Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από 196 άτομα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα καταδεικνύεται πως τα βιντεοπαιχνίδια αυξάνουν τις ικανότητες λήψης αποφάσεων ενώ οι χρήστες παίρνουν αποφάσεις κυρίως στρατηγικά, εμπειρικά και με βάση την πλοκή.
Description: This thesis highlights the subject of the study on Decision making games and notably propose is to study, to interpret and analyze as well the factors that lead players of Decision-based games on how they make their decisions. Namely which are the reasons that lead the user to make a decision within the game, if the way someone makes decisions in Decision making games affects the way someone take decisions in his daily life or the way someone makes decisions in his/her daily life define on how the player makes decisions in the game and whether Decision making games help the user to develop his/her ability making decisions. The aim of thesis is the interpretive assessment of Decision-making games. The questionnaire targeted on a group with the name «Games, Gaming Accessories, Mobiles, PCs & Collectibles Cyprus». The questionnaire was answered by 196 people. According to the end result the games increase the decision-making capabilities while users make decisions primarily strategically, empirically, and based on plot.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18621
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Pavlos Chatzidavid abstract.pdfΠερίληψη183.61 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

258
Last Week
0
Last month
4
checked on Nov 24, 2024

Download(s)

142
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons