Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18612
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMavri, Aekaterini-
dc.contributor.authorΑφάμη, Μαρίνα-
dc.date.accessioned2020-07-31T07:01:57Z-
dc.date.available2020-07-31T07:01:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18612-
dc.descriptionThis research aims to examine the usefulness, advantages and disadvantages of a proposed application which will act as interface between students of design (graphic design and multimedia), interconnection and communication between them, as well as view their own design projects with potential evaluation (rating) from others. The subject of this thesis is to design and build a website that is intended audience of students specializing in the fields of graphic design and Multimedia, and that with the completion of it will constitute a final prototype. The website also involves promoting learning services fundamentals of the industry, through the section "Tutorials", as well as the promotion of the work of its members through the creation of portfolio. A key element is the socialization and the online networking for designers of this world between them. The project aims at construction and evaluation of an application to prototype stage. The website is created using HTML5, CSS3 and JavaScript. The survey includes six phases, the collect data through questionnaires and interviews, the development of low-fidelity prototypes and evaluate them, then develop high-fidelity prototypes and later a final prototype in HTML5 and CSS3 and their evaluation. In the whole process take part altogether 60 people as 40 were invited to answer questionnaires, 5 interviewers, 5 users for the low-fidelity prototypes and 5 users for high-fidelity prototypes. Finally, this research aims to examine whether the application may motivate the user engagement to the point that they perceive and believe that will push them to develop more intense interest in field studies, to study the possibility of creating a site with solid front-end technologies that can be evaluated by users while simultaneously conducted an extensive review of new HTML5 features.en_US
dc.description.abstractΗ έρευνα αυτή αποσκοπεί στο να εξετάσει τη χρησιμότητα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας προτεινόμενης εφαρμογής η οποία θα λειτουργεί ως περιβάλλον διασύνδεσης μεταξύ φοιτητών σχεδιασμού (γραφιστικής και πολυμέσων), διασύνδεσης και επικοινωνίας μεταξύ τους, καθώς και προβολής δικών τους σχεδιαστικών έργων με δυνατότητα αξιολόγησης (rating) από άλλους. Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση και κατασκευή μίας ιστοσελίδας που σκοπό έχει το κοινό φοιτητών που ειδικεύεται στα πεδία Γραφιστικής και Πολυμέσα, και που με την ολοκλήρωση της θα αποτελέσει ένα τελικό πρωτότυπο προς αξιολόγηση για την δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εφαρμογής. Η ιστοσελίδα αφορά επίσης στην προώθηση υπηρεσιών εκμάθησης βασικών στοιχείων του κλάδου, μέσω της ενότητας «Tutorials», όπως επίσης και την προώθηση της δουλειάς των μελών της μέσω της δημιουργίας πορτφόλιου. Βασικό στοιχείο είναι η κοινωνικοποίηση και η online δικτύωση των γραφιστών αυτού του κόσμου μεταξύ τους. Το έργο στοχεύει στην κατασκευή αλλά και αξιολόγηση μιας εφαρμογής σε στάδιο πρωτοτύπου. Η ιστοσελίδα δημιουργείται με την χρήση HTML5, CSS3 και JavaScript. Η έρευνα περιλαμβάνει έξι φάσεις, την συλλογή δεδομένων μέσω ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων, την ανάπτυξη πρωτοτύπων χαμηλής πιστότητας καθώς και την αξιολόγηση τους, στη συνέχεια την ανάπτυξη πρωτοτύπων υψηλής πιστότητας και αργότερα ένα τελικό πρωτότυπο σε HTML5 και CSS3 καθώς και την αξιολόγηση τους. Σε ολόκληρη την διαδικασία λαμβάνουν μέρος συνολικά 60 άτομα καθώς τα 40 κλήθηκαν να απαντήσουν τα ερωτηματολόγια, 5 συνεντευξιαζόμενοι, 5 χρήστες για τα πρωτότυπα χαμηλής πιστότητας και 5 χρήστες για τα πρωτότυπα υψηλής πιστότητας. Τέλος, η έρευνα αυτή αποσκοπεί στο να εξετάσει κατά πόσο η εφαρμογή ενδέχεται να παρακινεί την εμπλοκή των χρηστών σε σημείο που να αντιλαμβάνονται και να πιστεύουν ότι θα τους ωθήσει να αναπτύξουν πιο έντονο ενδιαφέρον για το πεδίο σπουδών τους, να μελετήσει την πιθανότητα δημιουργίας ενός συμπαγούς ιστοτόπου με front - end technologies που θα μπορεί να αξιολογηθεί με χρήστες ενώ ταυτόχρονα διεξάγεται εκτενή ανασκόπηση των καινούργιων χαρακτηριστικών HTML5.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Canon Europe, Matera European Photography (ME.PH), Matera Diffusa, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣχεδιασμός ιστοσελίδωνen_US
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectΠορτφόλιοen_US
dc.subject.otherWeb designen_US
dc.subject.otherPortfolioen_US
dc.subject.otherSocial mediaen_US
dc.titleΑνάπτυξη πρωτοτύπου ιστοσελίδας για τους φοιτητές γραφιστικής και πολυμέσωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2016-2017en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-5076-5891-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Μαρινα Αφαμη.pdfΠλήρες κείμενο2.74 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

216
Last Week
1
Last month
4
checked on Sep 26, 2024

Download(s)

180
checked on Sep 26, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons