Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18597
Title: Κιναισθητική μάθηση σε διαδραστικό πάτωμα
Authors: Μαγίδου, Άννα 
Keywords: Διαδραστικό πάτωμα;Κιναισθητική μάθηση;Εκπαιδευτικά παιχνίδια;Μαθηματικά;Δημοτική εκπαίδευση
Advisor: Ιωάννου, Άντρη
Issue Date: 2017
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Η εκπαιδευτική κοινότητα έχει την ανάγκη για δημιουργία ενός νέου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που θα αυξάνει το ενδιαφέρον των παιδιών στο μάθημα των μαθηματικών και θα επιτρέπει στα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν να καλύψει αυτή την ανάγκη και να παρουσιάσει τα πορίσματα μίας έρευνας που έγινε για πρώτη φορά στην Κύπρο, η οποία στόχευε στο να διερευνηθεί και να μετρηθεί η μαθησιακή αποτελεσματικότητα και αποδεκτικότητα της τεχνολογίας του διαδραστικού πατώματος, που βασίζεται σε πολυ-αισθητήρες και προβάλει διαδραστικά παιχνίδια μαθηματικών. Ένα σύνολο 25 παιδιών που φοιτούν στο δημοτικό σχολείο της Λεμεσού, συμμετείχαν στην έρευνα και βοήθησαν στην απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων. Όπως θα φανεί παρακάτω, τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν στην τεκμηριωμένη άποψη ότι τέτοιες μέθοδοι είναι αποδεκτές από μαθητές και εκπαιδευτικούς, και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τυπικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, όπως δημοτικά σχολεία, εμπλουτίζοντας τον τρόπο διδασκαλίας και την βελτίωση της κινητικότητας και εμπλοκής των παιδιών.
Description: The educational community has the need to create a new educational environment that will increase children's interest in mathematics and give the opportunity to the children to learn while playing. The purpose of this thesis was to meet this need and to present a study which aimed to investigate the learning effectiveness and acceptability of the interactive floor technology which is based on poly-sensor and interactive math games. In order to successfully answer the research questions, we had to observe and evaluate the behavior of a total number of 25 primary school students while performing those interactive games. The results of this research provide evidence that such methods are acceptable by both students and teachers, and may be used in formal educational settings, such as primary schools, enriching teaching and improving kinesthic learning and childrens’ engagement.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18597
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Anna Magidou.pdfΠλήρες κείμενο15.26 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 20

198
Last Week
0
Last month
1
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 20

321
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons