Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/18597
Title: | Κιναισθητική μάθηση σε διαδραστικό πάτωμα | Authors: | Μαγίδου, Άννα | Keywords: | Διαδραστικό πάτωμα;Κιναισθητική μάθηση;Εκπαιδευτικά παιχνίδια;Μαθηματικά;Δημοτική εκπαίδευση | Advisor: | Ιωάννου, Άντρη | Issue Date: | 2017 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Abstract: | Η εκπαιδευτική κοινότητα έχει την ανάγκη για δημιουργία ενός νέου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που θα αυξάνει το ενδιαφέρον των παιδιών στο μάθημα των μαθηματικών και θα επιτρέπει στα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν να καλύψει αυτή την ανάγκη και να παρουσιάσει τα πορίσματα μίας έρευνας που έγινε για πρώτη φορά στην Κύπρο, η οποία στόχευε στο να διερευνηθεί και να μετρηθεί η μαθησιακή αποτελεσματικότητα και αποδεκτικότητα της τεχνολογίας του διαδραστικού πατώματος, που βασίζεται σε πολυ-αισθητήρες και προβάλει διαδραστικά παιχνίδια μαθηματικών. Ένα σύνολο 25 παιδιών που φοιτούν στο δημοτικό σχολείο της Λεμεσού, συμμετείχαν στην έρευνα και βοήθησαν στην απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων. Όπως θα φανεί παρακάτω, τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν στην τεκμηριωμένη άποψη ότι τέτοιες μέθοδοι είναι αποδεκτές από μαθητές και εκπαιδευτικούς, και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τυπικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, όπως δημοτικά σχολεία, εμπλουτίζοντας τον τρόπο διδασκαλίας και την βελτίωση της κινητικότητας και εμπλοκής των παιδιών. | Description: | The educational community has the need to create a new educational environment that will increase children's interest in mathematics and give the opportunity to the children to learn while playing. The purpose of this thesis was to meet this need and to present a study which aimed to investigate the learning effectiveness and acceptability of the interactive floor technology which is based on poly-sensor and interactive math games. In order to successfully answer the research questions, we had to observe and evaluate the behavior of a total number of 25 primary school students while performing those interactive games. The results of this research provide evidence that such methods are acceptable by both students and teachers, and may be used in formal educational settings, such as primary schools, enriching teaching and improving kinesthic learning and childrens’ engagement. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/18597 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States |
Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Anna Magidou.pdf | Πλήρες κείμενο | 15.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
200
Last Week
0
0
Last month
3
3
checked on Dec 22, 2024
Download(s) 20
345
checked on Dec 22, 2024
Google ScholarTM
Check
This item is licensed under a Creative Commons License