Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18488
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος-
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Στέλλα-
dc.date.accessioned2020-07-16T12:11:39Z-
dc.date.available2020-07-16T12:11:39Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18488-
dc.descriptionThe present dissertation proposal entitled “The atmospherics effect of retail shops on consumer preferences; Comparative Analysis”, was undertaken by the student Stella Charalambous of the Department of Communication and Internet Studies of Cyprus University of Technology, with supervisor Professor George Panigyrakis, Dean of the Faculty of Communication and Media Studies. The thesis was completed in April 2020. The purchasing behaviour is importantly influenced from a shop’s environment and precisely from its atmosphere. Aim of the present study is to investigate the effect of fashion retail shops’ atmospherics on consumers’ purchasing behaviour, and more precisely on their preferences towards them. For the completion of this aim, a comparative analysis is conducted between two retail shops, one global and one local. For the data collection, structured questionnaires are given to the consumers of both of the shops, which are analysed quantitively. The results show that social, design, environmental and merchandising cues, factors that contribute in the holistic atmosphere of stores, have a positive effect on consumer preference. At the same time, it is found that the harmonious use of atmospherics has a positive effect on the public’s preference in both types of stores, while age seems to affect consumer preference only in the case of "ZARA". In conclusion, research has found the importance of proper use of atmospherics in order to benefit any kind of store.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο “Ή επιρροή των atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: Συγκριτική Ανάλυση” εκπονήθηκε από την Στέλλα Χαραλάμπους, φοιτήτρια του Τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη του καθηγητή κοσμήτορα της σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης Δρ. Γεώργιο Πανηγυράκης και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2020. Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το περιβάλλον ενός καταστήματος, και συγκεκριμένα από την ατμόσφαιρά του. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει την επιρροή που ασκούν τα atmospherics λιανικών καταστημάτων μόδας στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή και ειδικότερα στην προτίμησή του προς αυτά. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε συγκριτική ανάλυση μεταξύ δύο καταστημάτων λιανικής πώλησης, ενός παγκόσμιας και ενός τοπικής φήμης. Για τη συλλογή των δεδομένων δόθηκαν ερωτηματολόγια στους πελάτες των δύο καταστημάτων, τα οποία αναλύθηκαν. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα κοινωνικά, σχεδιαστικά, περιβαλλοντικά στοιχεία και στοιχεία εμπορεύματος, παράγοντες που αποτελούν την ολιστική ατμόσφαιρα των καταστημάτων, ασκούν θετική επιρροή στην προτίμηση των καταναλωτών. Παράλληλα, διαφάνηκε ότι η αρμονική χρήση του εργαλείου των atmospherics επηρεάζει θετικά την προτίμηση του κοινού και στα δύο είδη καταστημάτων, ενώ η ηλικία φάνηκε να επιδρά στην προτίμηση των καταναλωτών μόνο στη περίπτωση του «ZARA». Καταλήγοντας, η έρευνα διαπίστωσε την σημαντικότητα της ορθής χρήσης των atmospherics, προκειμένου να επωφεληθεί το κάθε κατάστημα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Communication and Internet Studies, Faculty of Communication and Media Studies, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορέυεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή,ηλεκτρονική η άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑγοραστική συμπεριφοράen_US
dc.subjectΠροτίμηση καταναλωτήen_US
dc.subjectΑισθητηριακό μάρκετινγκen_US
dc.subjectAtmosphericsen_US
dc.subject.otherAtmosphericsen_US
dc.subject.otherBuying behavioren_US
dc.subject.otherConsumer preferenceen_US
dc.subject.otherSensory marketingen_US
dc.titleΗ επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-2099-5944-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Stella Charalambous.pdfFulltext1.41 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

233
Last Week
0
Last month
3
checked on Dec 22, 2024

Download(s) 10

415
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons