Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18484
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔεκούλου, Παρασκευή-
dc.contributor.authorΜοδέστου, Κυριακή Καρολίνα-
dc.date.accessioned2020-07-16T08:52:33Z-
dc.date.available2020-07-16T08:52:33Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18484-
dc.descriptionThe present dissertation entitled “The Internal Dimension of Corporate Social Responsibility in Communication Organizations: a fact-finding study in Cyprus” was produced by Kyriaki Karolina Modestou, a student at the Department of Communication and Internet Studies of the Cyprus University of Technology, under the supervision of Dr. Paraskevi Dekoulou. The aim of the study is to examine the internal dimensions of Corporate Social Responsibility (CSR) in Media Organizations in Cyprus in order to explore their impact on human resources. For this purpose, variables such as job satisfaction, job performance, organizational image and leadership have been selected. The research questions are defined as follows: (a) to what extent the adopted CSR practices can influence job satisfaction and job performance and (b) to what degree CSR practices influence leadership and organizational image. From the literature review, a correlation between the chosen dependent variables and CSR has been identified as well as a relationship among the dependent variables. In addition, the theoretical context of the research presents two interdependent theories on which the present study is based, i.e. stakeholder theory and CSR theory. This specific study follows the quantitative approach using the questionnaires as a means of collecting data, as well as a statistically analysing the results. The sample of this research is consisted of seven communication organizations with the total number of answered questionnaires to be 105. The data collected revealed a statistically significant relationship between CSR and job satisfaction, leadership and organizational image, whilst no relationship has been established between CSR and job performance. Moreover, a strong positive correlation has been established between leadership and job satisfaction as well as between organizational image and job satisfaction. The results indicate how important the CSR is and the level importance of the human resources during the process to achieve it. Moreover, this study is important to be taken into consideration by the communication organizations in order to acquire satisfied and efficient employees through ethical leadership practices that will enrich the image and the quality of the organization.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η εσωτερική διάσταση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στους Επικοινωνιακούς Οργανισμούς: Μια διερευνητική μελέτη στην Κύπρο» εκπονήθηκε από την Κυριακή Καρολίνα Μοδέστου, φοιτήτρια του τμήματος «Επικοινωνίας και σπουδών διαδικτύου» του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου Κύπρου, υπό την επίβλεψη της Δρ. Παρασκευής Δεκούλου. Στόχος της έρευνας είναι η διερεύνηση της εσωτερικής διάστασης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στους οργανισμούς Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) στην Κύπρο, ώστε να διαπιστωθεί ο τρόπος επίδρασης της στους εργαζομένους. Για τον σκοπό αυτό ελέγχονται οι μεταβλητές, Εργασιακή Ικανοποίηση, Εργασιακή Επίδοση, Ηγεσία και Οργανωσιακή Εικόνα. Οι μεταβλητές αυτές επιλέγονται για να διαπιστωθεί ο αντίκτυπος που έχουν στους εργαζομένους λόγω της άμεσης συσχέτισης τους με την ΕΚΕ και της θετικής επίδρασης στο εσωτερικό περιβάλλον εργασίας. Μέσω των ερευνητικών ερωτημάτων, εξετάζεται κατά πόσο (α) η υιοθέτηση πρακτικών ΕΚΕ μπορεί να επηρεάσει την εργασιακή ικανοποίηση και εργασιακή επίδοση και (β) κατά πόσο επηρεάζουν οι πρακτικές ΕΚΕ την ηγεσία και την οργανωσιακή εικόνα. Μέσα από την βιβλιογραφική επισκόπηση αναδύεται η συσχέτιση των επιλεγμένων εξαρτημένων μεταβλητών με την ΕΚΕ καθώς και οι σχέσεις μεταξύ των εξαρτημένων μεταβλητών. Επιπρόσθετα το θεωρητικό πλαίσιο, προβάλλει δυο αλληλένδετες θεωρίες που βασίζεται η παρούσα έρευνα, τη θεωρία των ενδιαφερόμενων μερών και τη θεωρία της ΕΚΕ. Η συγκεκριμένη μελέτη ακολουθεί την ποσοτική προσέγγιση και ως εργαλείο συλλογής δεδομένων χρησιμοποίησε το ερωτηματολόγιο, καθώς και την ανάλυση των αποτελεσμάτων με στατιστική ανάλυση. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από επτά επικοινωνιακούς οργανισμούς με το σύνολο των απαντημένων ερωτηματολογίων να είναι εκατό πέντε. Με την ανάλυση των απαντήσεων, διαπιστώθηκε πως υπάρχει στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ της ΕΚΕ και της Εργασιακής Ικανοποίησης, της Ηγεσίας και της Οργανωσιακής Εικόνας, ενώ δεν επιβεβαιώθηκε η σχέση μεταξύ της ΕΚΕ και της Εργασιακής Επίδοσης. Επίσης, διαπιστώθηκε μια θετικά ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της Ηγεσίας και της Εργασιακής Ικανοποίησης καθώς και της Οργανωσιακής Εικόνας με την Εργασιακή Ικανοποίηση. Τα αποτελέσματα δείχνουν πόσο σημαντική είναι η ΕΚΕ και ο σημαντικός πυλώνας επιδίωξης της, το ανθρώπινο δυναμικό. Επίσης, η έρευνα αυτή είναι σημαντική να ληφθεί υπόψη από τους επικοινωνιακούς οργανισμούς, ώστε να αποκτήσουν ικανοποιημένους και αποδοτικούς εργαζομένους, μέσα από ηθικές ηγετικές πρακτικές που θα εμπλουτίζουν την εικόνα και την ποιότητα του οργανισμού.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Communication and Internet Studies, Faculty of Communication and Media Studies, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορέυεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή,ηλεκτρονική η άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηen_US
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηen_US
dc.subjectΕργασιακή επίδοσηen_US
dc.subjectΗγεσίαen_US
dc.subjectΟργανωσιακή εικόναen_US
dc.subjectΜέσα Μαζικής Επικοινωνίαςen_US
dc.subject.otherCorporate social responsibilityen_US
dc.subject.otherJob satisfactionen_US
dc.subject.otherJob performanceen_US
dc.subject.otherLeadershipen_US
dc.subject.otherOrganizational imageen_US
dc.subject.otherMediaen_US
dc.titleΗ εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στους επικοινωνιακούς οργανισμούς: μια διερευνητική μελέτη στην Κύπροen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Kyriaki Karolina Modestou.pdfFulltext664.84 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

278
Last Week
1
Last month
1
checked on Nov 14, 2024

Download(s) 10

324
checked on Nov 14, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons