Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18483
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος-
dc.contributor.authorΠράτσου, Άντρη-
dc.date.accessioned2020-07-16T08:33:50Z-
dc.date.available2020-07-16T08:33:50Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18483-
dc.descriptionThe present bachelor thesis entitled “Atmospherics influence on loyalty; An analysis of Nicosia Mall”, was undertaken by the student Antri Pratsou, on her sixth semester in the Department of Communication and Internet Studies, Cyprus University of Technology, having as supervisor Professor George Panigyrakis. It was completed in May, 2020. The main purpose of the thesis is to fill the gap that exists in the bibliography related on the influence of atmospherics in loyalty. Thus, this thesis aims to evaluate the way in which the mall’s atmosphere affects the loyalty of its customers. The methodology tool is the usage of structured questionnaires with the sample of 100 Cypriot customers, aging between 18 and 50 years old. Results reveal that customers’ loyalty depends in a high degree on the atmospherics usage. Furthermore, it is shown that music is positively related with customers visits, whilst at the same time, the odors used are related with the recommendation of the precise mall. It should be noted that, both the lighting as the decoration are strongly correlated with the positive Word-Of-Mouth (WOM). All in all, it is shown that atmospherics are enhancing customers’ loyalty toward the mall. This bachelor thesis contributes to the bibliography so as to the fields of Marketing and Consumer Behaviour. In the final chapters of the study, various limitations as well as notes for further researches are discussed, aiming on the deeper understanding of the atmospherics influence on consumers’ behaviour.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: Η περίπτωση του Nicosia Mall», εκπονήθηκε από την Άντρη Πράτσου, φοιτήτρια του η’ εξαμήνου του Τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη του Καθηγητή Γεώργιου Πανηγυράκη και ολοκληρώθηκε κατά τον μήνα Μάιο του 2020. Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι να καλύψει το κενό που υπάρχει στην βιβλιογραφία σχετικά με την επιρροή του εργαλείου atmospherics στην πιστότητα. Συνεπώς, εξετάζεται το εν λόγω εργαλείο στο χώρο ενός εμπορικού κέντρου, ως προς την επίδρασή του στην πιστότητα των καταναλωτών. Ως εργαλείο διερεύνησης γίνεται η χρήση δομημένου ερωτηματολόγιου σε δείγμα 100 Κυπρίων καταναλωτών, ηλικίας 18-50 ετών. Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν πως η πιστότητα των καταναλωτών, εξαρτάται σημαντικά από την ατμόσφαιρα του εμπορικού κέντρου. Η ύπαρξη μουσικής στην ατμόσφαιρα, σχετίζεται θετικά με την επίσκεψη του καταναλωτή, ενώ την ίδια στιγμή εντοπίζεται πως η μυρωδιά στην ατμόσφαιρα, σχετίζεται θετικά με τη σύσταση για το εμπορικό κέντρο. Ωστόσο, τόσο ο φωτισμός ενός εμπορικού κέντρου, όσο και η διακόσμηση του, φαίνονται να σχετίζονται θετικά με τη δημιουργία Word-Of-Mouth (WOM). Τα αποτελέσματα συνεισφέρουν στην ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία και κατ’ επέκταση συμβάλλουν στην προσφορά του κλάδου του Μάρκετινγκ και της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Στο τέλος της παρούσας πτυχιακής μελέτης, καταγράφονται ερευνητικοί περιορισμοί που προέκυψαν κατά την ολοκλήρωση της, καθώς επίσης και μελλοντικές προτάσεις για εκτενέστερη έρευνα, με απώτερο σκοπό την βαθύτερη κατανόηση της επιρροής της ατμόσφαιρας ενός εμπορικού κέντρου, προς τους καταναλωτές.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Communication and Internet Studies, Faculty of Communication and Media Studies, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορέυεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή,ηλεκτρονική η άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑτμόσφαιραen_US
dc.subjectΠεριβάλλονen_US
dc.subjectΕμπορικό κέντροen_US
dc.subjectΠιστότηταen_US
dc.subject.otherAtmosphereen_US
dc.subject.otherEnvironmenten_US
dc.subject.otherShopping mallen_US
dc.subject.otherLoyaltyen_US
dc.titleΗ επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia Mallen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-2099-5944-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Antri Pratsou.pdfFulltext1.32 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

233
Last Week
0
Last month
0
checked on Dec 22, 2024

Download(s) 10

251
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons