Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18467
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠρώιμος, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΝαθαναήλ, Δέσποινα-
dc.date.accessioned2020-07-15T07:43:38Z-
dc.date.available2020-07-15T07:43:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18467-
dc.descriptionThe present dissertation presents the changes implemented by minimalism in the field of art and, more specifically, in painting and sculpture. The paper consists of four chapters. In the first chapter, a review is made on what minimalism represents in art, its general characteristics and the new elements that it brought to the field of painting and sculpture. The second chapter presents artists, who have supported this new idea of minimalism, by examining their work. The study focuses both on artists who have been more involved in threedimensional constructions, such as Carl Andre, Dan Flavin, Donald Judd, Tony Smith and Robert Morris, as well as artists who have focused mainly on painting, such as Frank Stella and Agnes Martin. The third chapter makes a presentation of the origins of minimalism, since minimalist artists did not start producing art without some study; they were a group of artists who studied in depth previous generations of artists and their respective movements. The fourth and final chapter presents critiques of the art production of minimalists, both when they first appeared in the art scene as well as in their later course of development. By presenting their creations in solo and group exhibitions, these artists gave rise to discussions and theories around minimalism.en_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζονται οι αλλαγές που προκάλεσε ο μινιμαλισμός στον χώρο της τέχνης και πιο συγκεκριμένα στη ζωγραφική και τη γλυπτική. Η εργασία αυτή αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση στο τι πρέσβευε ο μινιμαλισμός στην τέχνη, τα γενικά χαρακτηριστικά του και τα καινούργια στοιχεία που ένταξε στο χώρο της ζωγραφικής και της γλυπτικής. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται καλλιτέχνες που στήριξαν αυτή την καινούργια ιδέα του μινιμαλισμού, με εξέταση του έργου τους. Αναφέρονται, τόσο καλλιτέχνες που ασχολήθηκαν περισσότερο με τις τρισδιάστατες κατασκευές, όπως ο Carl Andre, ο Dan Flavin, ο Donald Judd, ο Tony Smith και ο Robert Morris, όσο και καλλιτέχνες που εστίασαν κυρίως στη ζωγραφική, όπως ο Frank Stella και η Agnes Martin. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια παρουσίαση των καταγωγών του μινιμαλισμού αφού οι μινιμαλιστές καλλιτέχνες δεν ξεκίνησαν να παράγουν έργα χωρίς κάποια μελέτη, αλλά υπήρξαν μια ομάδα καλλιτεχνών που είχε μελετήσει σε βάθος προηγούμενες γενιές καλλιτεχνών και τα αντίστοιχα κινήματά τους. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται κριτικές που απέσπασε το έργο των μινιμαλιστών, τόσο κατά την είσοδό τους στο χώρο των τεχνών όσο και στη μετέπειτα πορεία τους. Παρουσιάζοντας τα έργα τους σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις, οι καλλιτέχνες αυτοί έδωσαν αφορμή για συζητήσεις και θεωρίες που περιστρέφονται γύρω από το μινιμαλισμό.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Fine Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜινιμαλισμόςen_US
dc.subjectΤέχνηen_US
dc.subjectΖωγραφικήen_US
dc.subjectΓλυπτικήen_US
dc.subjectΤρισδιάστατες κατασκευέςen_US
dc.subject.otherMinimalismen_US
dc.subject.otherArten_US
dc.subject.otherPaintingen_US
dc.subject.otherSculptureen_US
dc.subject.otherThreedimensional constructionsen_US
dc.titleΟι αλλαγές που προκάλεσε ο μινιμαλισμός στο χώρο της τέχνης, στη ζωγραφική και την γλυπτικήen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Fine Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Fine Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Despoins Nathanail.pdfAbstract217.83 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

254
Last Week
1
Last month
2
checked on Nov 6, 2024

Download(s) 50

164
checked on Nov 6, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons