Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18451
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛανίτης, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΧατζηττόφας, Μιχάλης-
dc.date.accessioned2020-07-14T10:22:35Z-
dc.date.available2020-07-14T10:22:35Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18451-
dc.descriptionIn recent years, the recycling of materials has become known and necessary. In fact, with the measures and sponsorships of the European Union (″EU″), recycling has entered our daily lives and has become a way of life. However, in many cases, people are not able to separate materials into the right recycling category and as a result the whole recycling process is inhibited. The aim of this research is to design and implement an electronic game for mobile phones as an educational aid to the general public with the aim of educating users in the correct selection of recyclable materials. As part of the game, the user aims to collect from the sea garbage belonging to specific categories of recyclable materials. As part of the evaluation process, people's knowledge of material sorting was initially assessed. In the second part, the evaluator was asked to play a game of sorting materials based on the category to which he belongs, e.g. metal paper and so on. In the third and last section, the individual's knowledge about the collection of recyclable materials was re-evaluated. The research showed an increasing trend in participants' knowledge after using the game application, regarding the sorting of recyclable materials and placing them in the correct categories, thus proving that the use of the electronic game can provide knowledge about the recycling process.en_US
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η ανακύκλωση υλικών έχει γίνει γνωστή και απαραίτητη. Μάλιστα με τα μέτρα και τις χορηγίες της Ευρωπαϊκή Ένωσης («Ε.Ε»), η ανακύκλωση έχει μπει στην καθημερινότητα μας και έχει γίνει τρόπος ζωής. Αρκετές φορές όμως αδυνατούμε να αντιληφθούμε πια υλικά ανήκουν σε ποια κατηγορία υλικών. Έτσι με αυτά τα λάθη η όλη διαδικασία της ανακύκλωσης δεν δουλεύει σωστά. Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο της τον σχεδιασμό και υλοποίηση ηλεκτρονικού παιχνιδιού για κινητά τηλέφωνα σαν εκπαιδευτικό βοήθημα στο ευρύ κοινό με στόχο την επιμόρφωση των χρηστών στην σωστή διαλογή ανακυκλώσιμων υλικών. Στα πλαίσια του παιχνιδιού, ο χρήστης έχει σαν στόχο να συλλέξει μέσα από την θάλασσα σκουπίδια που ανήκουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες ανακυκλώσιμων υλικών. Στα πλαίσια της διαδικασίας αρχικά αξιολογήθηκε η γνώση των ατόμων σχετικά με την διαλογή υλικών. Στο δεύτερο σκέλος ο αξιολογούμενος κλήθηκε να παίξει ένα παιχνίδι διαλογής υλικών με βάση την κατηγορία στην οποία ανήκει π.χ. χαρτί μέταλλο κ.ο.κ. Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος έγινε επαναξιολόγηση των γνώσεων του ατόμου σχετικά με την συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών. Στην έρευνα παρατηρήθηκε αυξητική τάση στις γνώσεις των συμμετεχόντων μετά την χρήση της εφαρμογής του παιχνιδιού, όσον αφορά την διαλογή ανακυκλώσιμων υλικών και τοποθέτηση τους στις σωστές κατηγορίες αποδεικνύονται έτσι ότι η χρήση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού μπορεί να προσφέρει γνώσεις περί της διαδικασίας ανακύκλωσης.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑνακύκλωσηen_US
dc.subjectΔιαλογή υλικώνen_US
dc.subjectΤεχνολογίαen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.subjectΗλεκτρονικά Παιχνίδιαen_US
dc.subject.otherGreen Doten_US
dc.subject.otherEducation Gamesen_US
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικού παιχνιδιού για εκπαίδευση σε θέματα διαλογής ανακυκλώσιμων υλικώνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Michael Chatzittofas.pdfAbstract258.45 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

115
Last Week
1
Last month
1
checked on Sep 2, 2024

Download(s)

60
checked on Sep 2, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons