Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18436
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουλελές, Νίκος-
dc.contributor.authorΓιαννάκου, Δημήτρης Αντώνης-
dc.date.accessioned2020-07-13T10:54:19Z-
dc.date.available2020-07-13T10:54:19Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18436-
dc.descriptionThe purpose of this research, is to focus on the stereotypes and prejudices against individuals with schizophrenia. Action research was used to acquire feedback from individuals as well as from focus groups, all aged 18 – 24. Through this process, improved designs were achieved that communicate more effectively the message. The main research questions are: a) What are the challenges that the designer has to face in order to achieve the campaign objective? b) How did were the design challenges addressed? And c) How can the campaign improve in the future? In conclusion, this study acknowledges the important role of a common identity among the elements of the campaign (posters, videos etc.), as well as the important role of the right use of the designing elements in communicating the message effectively through data and analysis. For this research the two deliverables are a set of posters, and a video.en_US
dc.description.abstractΟ σκοπός αυτής της εργασίας, είναι να επικεντρωθεί στα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις απέναντι στα άτομα με σχιζοφρένεια, μέσα από μία οπτική καμπάνια. Για την διεκπεραίωση της παρούσας διατριβής, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της έρευνας δράσης, διαμέσου της οποίας λήφθηκε ανατροφοδότηση από συνεντεύξεις και ομάδες εστίασης από άτομα 18-24 χρονών. Από την ανατροφοδότηση προέκυψαν νέοι σχεδιασμοί, οι οποίοι επικοινωνούσαν ορθότερα το μήνυμα. Τα κεντρικά ερευνητικά ερωτήματα πάνω στα οποία στηρίχθηκε η διατριβή ήταν: α) Ποιες είναι οι προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο σχεδιαστής προκειμένου να επιτευχθεί ο πιο πάνω στόχος που αφορά τον σχεδιασμό της καμπάνιας; β) Πως αντιμετωπίστηκαν στην παρούσα ερεύνα οι οποιεσδήποτε σχεδιαστικές προκλήσεις; και γ) Πως θα μπορούσε να αναπτυχθεί και να βελτιωθεί η παρούσα καμπάνια μελλοντικά; Συμπερασματικά, όσων αφορά τον σχεδιασμό, η εργασία καταλήγει στον σημαντικό ρόλο που έχει μια κοινή ταυτότητα μεταξύ των επιμέρους στοιχείων της καμπάνιας, καθώς και στον σημαντικό ρόλο που έχουν τα σχεδιαστικά στοιχεία για την ορθή και αποτελεσματική επικοινωνία του μηνύματος μέσα από τα δεδομένα που παρουσιάζονται και αναλύονται. Για την έρευνα αυτή ολοκληρώθηκαν μία σειρά από αφίσες και ένα βίντεο.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Multimedia and Graphic Arts, Faculty of Fine and Applied Arts, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣχιζοφρένειαen_US
dc.subjectΣτίγμαen_US
dc.subjectΚαμπάνιαen_US
dc.subjectΚύπροςen_US
dc.subject.otherSchizophreniaen_US
dc.subject.otherStigmaen_US
dc.subject.otherCampaignen_US
dc.subject.otherCyprusen_US
dc.titleΚαμπανιά ευαισθητοποίησης για το στίγμα ενάντια στην Σχιζοφρένειαen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-1059-942X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Dimitris Antonis Giannakou.pdfFulltext1.46 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

301
Last Week
3
Last month
4
checked on Jan 31, 2025

Download(s) 5

459
checked on Jan 31, 2025

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons