Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15530
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚυριακίδης, Νικόλας-
dc.contributor.authorΓεωργίου, Μάριος-
dc.date.accessioned2019-10-09T09:23:22Z-
dc.date.available2019-10-09T09:23:22Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/15530-
dc.description.abstractΑυτή η πτυχιακή εργασία αποσκοπεί στην κατανόηση ενός ασυνήθιστου φαινομένου στην δυναμική συμπεριφορά των κατασκευών. Σε αυτή την πτυχιακή εργασία αναλύεται η συμπεριφορά των σταδίων από οπλισμένο σκυρόδεμα στα φορτία από συγχρονισμένο πλήθος. Αρχικά γίνετε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στις υπάρχουσες δημοσιεύσεις που αφορούν το θέμα. Μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αναλύονται σε βάθος όρια αστοχίας, όρια λειτουργικότητας αλλά και μέθοδοι προσέγγισης και ανάλυσης των κερκίδων που υπήρξαν κατά διαστήματα κυρίως στην Μεγάλη Βρετανία αλλά και με μερικές αναφορές από άλλες χώρες. Δίνετε έμφαση στους κώδικες του Ηνωμένου Βασιλείου αφού μέσα από αυτούς φαίνεται η εξέλιξη στην προσέγγιση του προβλήματος. Επίσης μεγάλο κομμάτι της εργασίας εστιάζει σε συγκεκριμένους ερευνητές που άλλαξαν την προσέγγιση του θέματος μέσω των ερευνών τους. Μέσω της αναλυτικής μελέτης των πηγών αξιολογήθηκαν πολλοί οδηγοί σχεδιασμού και αποφασίστηκε η χρησιμοποίηση ενός από αυτούς για την εφαρμοσμένη μελέτη στο τοπικό στάδιο της Λεμεσού. Έγινε έλεγχος της δυναμικής συμπεριφοράς του άνω διαζώματος της ανατολικής κερκίδας του Τσιρείου Σταδίου σύμφωνα με τον οδηγό που δημοσιεύτηκε στο Ινστιτούτο Δομοστατικών Μηχανικών με τίτλο “Κριτήρια Δυναμικής Απόδοσης για Μόνιμες Κερκίδες κάτω από φορτίσεις Πλήθους”. Μέσω της εφαρμογής αυτής εξάχθηκαν συγκεκριμένα συμπεράσματα για την συμπεριφορά του σταδίου με αποτέλεσμα την εισήγηση λύσεων για την καλύτερη απόδοση της κερκίδας όταν υπόκειται κάτω από φορτία συγχρονισμένου πλήθους.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectδυναμική συμπεριφορά κατασκευώνen_US
dc.subjectκερκίδεςen_US
dc.titleΤρωτότητα σταδίων Οπλισμένου Σκυροδέματος σε δυναμικά φορτίαen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-8956-7155-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Μάριος Γεωργίου.pdfAbstract363.94 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

149
Last Week
2
Last month
6
checked on May 12, 2024

Download(s) 20

48
checked on May 12, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.