Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/13266
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΚούρσαρος, Δημήτρης-
dc.contributor.authorΜουλαζίμη, Άντρη-
dc.date.accessioned2019-02-08T08:50:25Z-
dc.date.available2019-02-08T08:50:25Z-
dc.date.issued2018-09-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/13266-
dc.descriptionThe present thesis deals with the issue of e-banking and the factors of its adoption by Cypriot consumers. In this context, the first chapter focuses on electronic banking and the second chapter on an overview of its agents. This survey shows that the main factors for the adoption of e-banking by consumers in Cyprus are ease, safety, state, exploration, trust and satisfaction, and usefulness.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της ηλεκτρονικής τραπεζικής και των παραγόντων υιοθέτησης της από τους Κύπριους καταναλωτές. Σε αυτό το πλαίσιο το πρώτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην ηλεκτρονική τραπεζική και το δεύτερο σε μια επισκόπηση παραγόντων υιοθέτησης της. Από την παρούσα έρευνα προκύπτει ότι οι κυριότεροι παράγοντες για την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους καταναλωτές στην Κύπρο είναι η ευκολία, η ασφάλεια, η κατάσταση, η εξερεύνηση, η εμπιστοσύνη και ικανοποίηση και η χρησιμότητα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Εμπορίου, Χρηματοοικονομικών και Ναυτιλίας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΗλεκτρονική τραπεζικήen_US
dc.subjectΚύπριοι καταναλωτέςen_US
dc.subject.otherE-bankingen_US
dc.subject.otherCypriot consumersen_US
dc.titleE-banking και οι παράγοντες που οδηγούν στην υιοθέτησή του από τους Κύπριους καταναλωτέςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Commerce, Finance and Shippingen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Management and Economicsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Finance, Accounting and Management Science-
crisitem.author.facultyFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.orcid0000-0003-3516-0680-
crisitem.author.parentorgFaculty of Management and Economics-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Αντρη Μουλαζίμη_Abstract.pdfAbstract404.08 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

203
Last Week
2
Last month
7
checked on 18 Μαϊ 2024

Download(s) 50

90
checked on 18 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα