Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12895
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔεκούλου, Παρασκευή-
dc.contributor.authorΜεσαρίτη, Μέλανη-
dc.date.accessioned2018-11-06T12:21:12Z-
dc.date.available2018-11-06T12:21:12Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12895-
dc.descriptionThis dissertation titled "The Internal Dimension of Corporate Social Responsibility in the Banking Sector: Quantitative Approach" was carried out by Melanie Mesariti, a student of the "Communication and Internet Studies" section of the Cyprus University of Technology, under the supervision of Dr. Paraskeui Dekoulou and was completed in May 2018. The essence of Corporate Social Responsibility has a long and varied story and has generated great interest in its practices, since it promises a better and more pleasant work environment. This dissertation generally deals with the issue of corporate social responsibility, and in particular how employees perceive and react to its practices. More specifically, it attempts to study, within the banking sector in Cyprus: (a) whether corporate social responsibility affects work performance (job satisfaction and job performance); and (b) whether corporate social responsibility affects the empowerment of workers and organizational identification? According to the research objectives mentioned above, the four variables are: a) job performance; b) job satisfaction; c) empowerment; and d) organizational identification. Initially, a literature review is mentioned, in order to clarify the definitions of the variables mentioned above as well as relationships between them. Subsequently, following the analysis of the quantitative survey conducted in three banks in Cyprus with 203 employees, conclusions were drawn that support the relationship between corporate social responsibility towards employees and the way in which practices affect the variables most mentioned above.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα: ποσοτική προσέγγιση», πραγματοποιήθηκε από την Μέλανη Μεσαρίτη, φοιτήτρια του τμήματος «Επικοινωνίας και σπουδών διαδικτύου» του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου Κύπρου, υπό την επίβλεψη της Δρ. Παρασκευής Δεκούλου και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2018. H έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης έχει μακρά και ποικίλη ιστορία και έχει δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον ως προς τις πρακτικές της, αφού υπόσχεται ένα καλύτερο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον. Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται ευρύτατα το ζήτημα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ειδικότερα το πως οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται και αντιδρούν στις πρακτικές της. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρεί να μελετήσει, στο πλαίσιο του τραπεζικού τομέα στην Κύπρο: α) κατά πόσο η εταιρική κοινωνική ευθύνη επηρεάζει τα εργασιακά αποτελέσματα (εργασιακή ικανοποίηση και εργασιακή επίδοση), και β) κατά πόσο η εταιρική κοινωνική ευθύνη επηρεάζει την ενδυνάμωση των εργαζομένων και την οργανωσιακή ταύτιση; Σύμφωνα με τους ερευνητικούς στόχους που αναφέρθηκαν πιο πάνω, οι τέσσερεις μεταβλητές είναι: α) εργασιακή επίδοση, β) εργασιακή ικανοποίηση, γ) ενδυνάμωση και δ) οργανωσιακή ταύτιση. Αρχικά, γίνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση για τους ορισμούς των μεταβλητών που αναφέρθηκαν πιο πάνω καθώς επίσης και για δεσμούς μεταξύ τους. Στη συνέχεια, μέσω της ανάλυσης της ποσοτικής έρευνας που έγινε σε τρείς τράπεζες στη Κύπρο, με 203 εργαζομένους, μελετώνται τα συμπεράσματα που υποστηρίζουν σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων και τις πρακτικές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και πως αυτές μπορούν να επηρεάσουν τις μεταβλητές που αναφέρθηκαν πιο πάνω.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνηen_US
dc.subjectΕργασιακή Επίδοσηen_US
dc.subjectΕργασιακή Ικανοποίησηen_US
dc.subjectΕνδυνάμωσηen_US
dc.subjectΟργανωσιακή Ταύτισηen_US
dc.subjectΤραπεζικοί Υπάλληλοιen_US
dc.titleΗ εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα: ποσοτική προσέγγισηen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Melanie Mesariti.pdfπλήρες κείμενο1.16 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

352
Last Week
1
Last month
8
checked on May 16, 2024

Download(s) 5

406
checked on May 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.