Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12891
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖώτου, Αθηνά-
dc.contributor.authorΚαλαφάτη, Μαρία-
dc.date.accessioned2018-11-06T10:20:27Z-
dc.date.available2018-11-06T10:20:27Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12891-
dc.descriptionEmotional Appeal is a widely used method in the advertising industry for the profit and non-profit organizations. Many corporations use the particular method in order to affect the consumer’s reaction positively over a social event. This research examines how the low and high emotional intensity of an advertisement affects the consumer’s reaction towards a social event. Also is being investigated if the type of an organization (Profit and Non-Profit) influences the consumer’s reaction. The role of gender is going to be examined as well. Empirical survey has been conducted in order to determinate the influence of the variables to the reaction (the influence of high and low emotional intensity, the role of the organization and the role of the gender). The findings suggest that high emotional advertisements influence the sample’s reaction more than the advertisements with low emotional ads. Also high emotional ads elicit positive reactions and low emotional ads negative reactions. The type of the organization does not contribute to the reaction towards the ad but the ad affects the sample’s perception of the organization. Regarding the role of gender is concluded that the variable is not a determinative factor, as it did not influence the sample’s reaction towards the ads.en_US
dc.description.abstractΜεγάλος αριθμός κερδοσκοπικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών στρέφεται προς τη προώθηση διαφημιστικών μηνυμάτων υψηλής συναισθηματικής έντασης, προκειμένου να επηρεάσει το κοινό προς ένα κοινωνικό φαινόμενο. Η παρούσα έρευνα επιχειρεί τη μελέτη της αντίδρασης του καταναλωτή στις διαφημίσεις υψηλής και χαμηλής συναισθηματικής έντασης κοινωνικού περιεχομένου. Παράλληλα, διερευνάται ο ρόλος του οργανισμού (κερδοσκοπικός και μη κερδοσκοπικός) στη διαμόρφωση της αντίδρασης του καταναλωτή. Ως υποερώτημα τέθηκε ο ρόλος του φύλου στη διαμόρφωση της αντίδρασης προς τις διαφημίσεις χαμηλής και υψηλής συναισθηματικής έντασης. Η συλλογή των ερευνητικών δεδομένων έγινε μέσω της διεξαγωγής ομάδων εστίασης. Η ανάλυση, κατηγοριοποίηση και ομαδοποίηση των εμπειρικών δεδομένων οδήγησαν στην απάντηση του ερευνητικού ερωτήματος. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις με υψηλή συναισθηματική ένταση προκάλεσαν έντονες θετικές αντιδράσεις στο δείγμα, σε αντίθεση με τις διαφημίσεις χαμηλής συναισθηματικής έντασης, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν αρνητικά από τους συμμετέχοντες. Στη διαμόρφωση της αντίδρασης προς τη διαφήμιση, ο οργανισμός δεν κατέχει κάποιο ρόλο, ωστόσο η διαφήμιση επηρέασε την αντίδραση του δείγματος προς τον οργανισμό. Όσον αφορά το φύλο, η παρούσα μελέτη συμπέρανε ότι το φύλο δεν συνέβαλε στη διαφοροποίηση των αντιδράσεων του δείγματος προς τις διαφημίσεις των κερδοσκοπικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΣυναισθηματική Έκκλησηen_US
dc.subjectΑποτελεσματικότηταen_US
dc.subjectΑντιδράσειςen_US
dc.subjectΚερδοσκοπικός Οργανισμόςen_US
dc.subjectΜη Κερδοσκοπικός Οργανισμόςen_US
dc.titleΗ διερεύνηση των αντιδράσεων προς τη συναοσθηματική έκκληση διαφημίσεων κερδοσκοπικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμώνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Maria Kalafati.pdfπλήρες κείμενο1.33 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

232
Last Week
2
Last month
3
checked on May 13, 2024

Download(s) 50

563
checked on May 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.