Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12845
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαλότυχου, Έλενα-
dc.contributor.authorΣπύρου, Παναγιώτα-
dc.date.accessioned2018-09-27T10:21:50Z-
dc.date.available2018-09-27T10:21:50Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12845-
dc.description.abstractΗ μεγάλη ανάπτυξη του Διαδικτύου που πραγματοποιείται την τελευταία δεκαετία δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον τραπεζικό κλάδο. Παραδοσιακά οι τραπεζικοί οργανισμοί ανταγωνίζονταν μεταξύ τους χρησιμοποιώντας ως κανάλια διανομής για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους τα δίκτυα των υποκαταστημάτων τους. Οι τεχνολογικές όμως εξελίξεις άλλαξαν τα δεδομένα του παιχνιδιού. Ο όρος ηλεκτρονική τραπεζική που εμπεριέχει όρους όπως Web Banking, Internet banking, online banking και mobile banking μέχρι πριν μερικά χρόνια ήταν άγνωστος. Στις μέρες μας οι περισσότερες τράπεζες έχουν υιοθετήσει την ηλεκτρονική τραπεζική παράλληλα με την παραδοσιακή εκτέλεση τραπεζικών εργασιών στα υποκαταστήματα, ενώ μη τραπεζικοί οργανισμοί όπως αλυσίδες λιανικής πώλησης, ασφαλιστικές εταιρίες και εταιρίες πληροφορικής έχουν μπει στην αγορά του e-banking καθιστώντας τον ανταγωνισμό ακόμα πιο έντονο. Με τον όρο e-banking ή ηλεκτρονική τραπεζική εννοούμε όλες εκείνες τις υπηρεσίες που παρέχουν οι τράπεζες μέσω του Διαδικτύου, χωρίς δηλαδή τη φυσική παρουσία του πελάτη στο υποκατάστημα μιας τράπεζας. Εναλλακτικά θα μπορούσαμε να ορίσουμε την ηλεκτρονική τραπεζική ως την αυτοματοποιημένη παροχή νέων και παραδοσιακών προϊόντων και υπηρεσιών χρηματοοικονομικής φύσης, απευθείας στους πελάτες μέσω ηλεκτρονικών, αλληλεπιδραστικών καναλιών επικοινωνίας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Εμπορίου, Χρηματοοικονομικών και Ναυτιλίας, Σχολή Χρηματοοικονομικών και Διοίκησης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΔιαδίκτυοen_US
dc.subjectΤραπεζικοί οργανισμοίen_US
dc.subjectWeb Bankingen_US
dc.subjectInternet bankingen_US
dc.subjectMobile bankingen_US
dc.subjectOnilne bankingen_US
dc.subjectΗλεκτρονική τραπεζικήen_US
dc.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής τραπεζικής στη ζήτηση για παραδοσιακές τραπεζικές υπηρεσίες και το δίκτυο διακλάδωσηςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Commerce, Finance and Shippingen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Management and Economicsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη Σπύρου Παναγιώτα.pdfΠερίληψη345.42 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

194
Last Week
0
Last month
7
checked on May 11, 2024

Download(s) 10

237
checked on May 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.