Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12821
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣύννος, Νίκος-
dc.contributor.authorΝικολάου, Γεωργία-
dc.date.accessioned2018-09-21T10:33:40Z-
dc.date.available2018-09-21T10:33:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12821-
dc.descriptionToday, the most common technique of animation is three-dimensional and computer generated, since that is forwarded from the film industry and is rapidly inserted into television. Two-dimensional, traditional, hand-drawn animation still enchants the audience, but perhaps sometimes it gets degraded with the advancement of technology. One other technique of animation, that is probably fading, is stop-motion animation. It is the most quirky and experimental aspect of animation and usually less popular. Maybe, it is worth trying other, alternative, creative methods with the usage of different materials for the production of animation in hand-drawn and stop-motion as well. For the first part of the present project these three animation techniques are presented and their importance as a medium of depicting fantasy is explained. A large portion is dedicated entirely on stop-motion and the most common materials used with this animation method. Furthermore, several successful films, which utilise this technique, are referenced. For the second part a series of nine experimental animation scenes were created, which have the same script, set, character, viewpoint and movement. These scenes were produced from a variety of materials, different each time and with hand drawn, digital three-dimensional and stop-motion animation techniques. These nine scenes are presented in the form of a short film. Subsequently, interviews with people with animation experience were conducted in order to evaluate the different materials and thus their importance emerged. The results showcase the importance of understanding the technical and aesthetic possibilities of each material so that its most appropriate application is found.en_US
dc.description.abstractΣήμερα, η πιο γνωστή τεχνική animation είναι το τρισδιάστατο ψηφιακό που παράγεται στον υπολογιστή, αφού αυτό προωθείται από τον κινηματογράφο και με γρήγορους ρυθμούς εισέρχεται και στην τηλεόραση. Το δισδιάστατο, παραδοσιακό, σχεδιαστικό animation εξακολουθεί να μαγεύει το κοινό, αλλά ενδεχομένως κάποτε να υποβαθμίζεται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Άλλη μια τεχνική του animation, που πιθανώς να χάνεται, είναι το stop-motion animation. Είναι η πιο ιδιόρρυθμη και πειραματική πλευρά του animation και συνήθως λιγότερο δημοφιλής. Ίσως όμως να αξίζει να δοκιμαστούν και άλλες, εναλλακτικές, δημιουργικές μέθοδοι με την χρήση διαφορετικών υλικών για την παραγωγή animation στο σχεδιαστικό αλλά και στο stop-motion. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας παρουσιάζονται τρεις τεχνικές του animation και εξηγείται η σημαντικότητά του ως μέσο παρουσίασης του φανταστικού. Ένα μεγάλο τμήμα είναι αφιερωμένο εξολοκλήρου στη τεχνική καρέ-καρέ και στα πιο διαδεδομένα υλικά που χρησιμοποιούνται με αυτή τη μέθοδο animation. Επιπρόσθετα, γίνονται αναφορές σε κάποιες επιτυχημένες ταινίες που αξιοποιούσαν αυτή την τεχνική. Στο δεύτερο μέρος δημιουργήθηκε μια σειρά από εννιά πειραματικές σκηνές animation, οι οποίες έχουν το ίδιο σενάριο, σκηνικό, χαρακτήρα, οπτική γωνία και κίνηση. Αυτές οι σκηνές παράχθηκαν από μια γκάμα υλικών, διαφορετικά την κάθε φορά και με τεχνικές σχεδιαστικού, τρισδιάστατου ψηφιακού και stop-motion animation. Οι εννέα αυτές σκηνές παρουσιάζονται υπό την μορφή ταινίας μικρού μήκους. Ακολούθως διεξάχθηκαν συνεντεύξεις με άτομα με εμπειρία στο χώρο του animation για να μπορέσουν να αξιολογηθούν τα διαφορετικά υλικά και έτσι να αναδειχθεί η σημαντικότητα τους. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη σημαντικότητα κατανόησης των τεχνικών και αισθητικών δυνατοτήτων του κάθε υλικού ούτως ώστε να μπορεί να βρεθεί η καταλληλότερη εφαρμογή του.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΤεχνική καρέ-καρέen_US
dc.subjectΚινούμενα σχέδιαen_US
dc.subjectΤρισδιάστατο ψηφιακόen_US
dc.subjectΔισδιάστατο σχεδιαστικόen_US
dc.titleΗ σημαντικότητα των υλικών στην παραγωγή ταινιών animationen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2015-2016en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Fine Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-4475-3165-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Νικολάου Γεωργία.pdfΠλήρες κείμενο80.7 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

277
Last Week
2
Last month
5
checked on May 17, 2024

Download(s) 50

81
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.