Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/11899
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΘεοδώρου, Ελένη-
dc.contributor.authorΚόκκινου, Νατάσα-
dc.date.accessioned2018-07-12T09:53:55Z-
dc.date.available2018-07-12T09:53:55Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/11899-
dc.descriptionIntroduction: Autism Spectrum Disorder is a large umbrella under in which known developmental disorders are involved. The characteristics of the autism spectrum disorder vary from person to person. So that is why there is a need for the provision and use of services within the field of Augmentative and Alternative Communication in Cyprus. Aims: The aim of this work, was to investigate the areas in which Cypriot speech therapists working in the special education of the Ministry of Education and Culture of Cyprus (MoEC) place more emphasis in the process of evaluating people with autism spectrum disorders and are candidates for the use of various techniques and strategies of Augmentative and Alternative Communication. Methodology: The main way for the implementation of the survey was the completion of questionnaires, which included 35 questions with multiple choice answers. This questionnaire was completed by 36 Cypriot speech and language therapists who provide their services to people with autistic spectrum disorders in public schools in Cyprus. Results: The results of this research have shown that most speech and language therapists use their personal experience during the assessment process rather than the various protocols found in the existing literature. Conclusions: A comprehensive and continuous evaluation leads to a sound and effective intervention. It is important for all the experts involved with the individual to put their own leeway for a proper evaluation with the fundamental objective of providing services in the field of AAC, particularly in Cyprus where these services are in the early stages.en_US
dc.description.abstractΗ Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), αποτελεί μια μεγάλη ομπρέλα κάτω από την οποία περιλαμβάνονται οι γνωστές διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Τα χαρακτηριστικά της διαταραχής του αυτιστικού φάσματος, ποικίλλουν και διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Γι’ αυτό λοιπόν, υπάρχει η ανάγκη για παροχή και χρήση υπηρεσιών που εντάσσονται στο πεδίο της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας στην Κύπρο. Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι η διερεύνηση των τομέων στους οποίους, οι Κύπριοι λογοθεραπευτές που εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ), δίνουν περισσότερη έμφαση κατά την διαδικασία αξιολόγησης ατόμων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος και είναι υποψήφια για την χρήση διάφορων τεχνικών και στρατηγικών της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας. Μεθοδολογία: Το κύριο μέσο για την υλοποίηση της έρευνας, αποτέλεσε η συμπλήρωση ερωτηματολογίων, τα οποία συμπεριλάμβαναν 35 ερωτήσεις με πολλαπλής επιλογής απαντήσεις. Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο, συμπληρώθηκε από 36 Κύπριους λογοθεραπευτές οι οποίοι παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε άτομα με διαταραχές αυτιστικού φάσματος, στα δημόσια σχολεία της Κύπρου. Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, κατέδειξαν πως οι πλείστοι Κύπριοι λογοθεραπευτές, χρησιμοποιούν την προσωπική τους πείρα όσον αφορά την διαδικασία αξιολόγησης κι όχι τα διάφορα πρωτόκολλα που βρίσκονται στην υπάρχουσα βιβλιογραφία. Συμπεράσματα: Αδιαμφησβήτητα, μια ολοκληρωμένη και συνεχής αξιολόγηση οδηγεί σε μια ορθή και αποτελεσματική παρέμβαση. Έτσι, θα πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι με το άτομο ειδικοί, να βάλουν το δικό τους ληθαράκι για μια ορθή αξιολόγηση με θεμελιώδη στόχο την παροχή υπηρεσιών στο πεδίο της ΕΕΕ ιδιαίτερα στην Κύπρο, όπου οι υπηρεσίες αυτές βρίσκονται σε αρχικά στάδια.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστημών Αποκατάστασης, Σχολή Επιστημών Υγείας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΔιαταραχή αυτιστικού φάσματοςen_US
dc.subjectΕπαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνίαen_US
dc.subjectΔιαδικασία αξιολόγησηςen_US
dc.titleΔιαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και διαδικασία αξιολόγησης Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίαςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-3951-7886-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη Νατάσα Κόκκινου.pdfΠερίληψη233.22 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

360
Last Week
0
Last month
9
checked on May 11, 2024

Download(s) 50

309
checked on May 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.