Skip navigation
Αρχική
Συλλογές
Ερευνητικά Αποτελέσματα
Ερευνητές
Σχολές &
Τμήματα
Διατριβές
Πατέντες
Έργα
Journals
Conferences
Explore by
Ερευνητικά Αποτελέσματα
Ερευνητές
Σχολές &
Τμήματα
Διατριβές
Πατέντες
Έργα
Journals
Conferences
Βοήθεια
Γλώσσα
Ελληνικά
English
Εγγραφείτε στο:
Login
Λάβετε ενημερώσεις μέσω e-mail
Επεξεργαστείτε το λογαριασμό σας
Ktisis Cyprus University of Technology
Διατριβές
Περιήγηση με Συγγραφέας (Διατριβή)
Papadima-Sophocleous, Salomi
πήγαινε στο
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Σε σειρά:
Αύξουσα σειρά
Φθίνουσα σειρά
Αποτελέσματα / Σελίδα
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Συγγραφείς / Εγγραφή:
Όλα
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10
Refman
EndNote
Bibtex
RefWorks
Excel
CSV
PDF
Send via email
Ημερομηνία Έκδοσης
Τίτλος
Συγγραφέας
Ιου-2020
Attitudes of Greek EFL teachers towards MALL: a phenomenographic study
Kefala, Eirini
Μαΐ-2019
The CEFR Descriptors for Mediation in an ESP CALL-Based Context: A Case Study
Korai, Maria
Ιου-2019
Digital Storytelling as support for Teaching Greek as a FL/L2 to Adolescents : A Teacher Action Research Project
Georgiou, Panayiota
Φεβ-2021
English for specific purposes teacher education : an innovative online approach
Kakouli-Constantinou, Elis
Μαΐ-2019
Formative assessment in second language learning: a systematic review and an annotated bibliography
Vassiliou, Skevi
Ιου-2021
From face-to-face to online language teaching: The use of technology during the first COVID-19 lockdown
Nikitaki, Stavroula
Μαΐ-2018
Gamification and its potential for foreign language learning - lessons from a six-week gamified moodle course for german as a foreign language at secondary school level
Pardoel, Bart
Σεπ-2020
Gamification contributions in ELT learning environments - ESL teachers’ attitudes and perceptions on express digibooks platform
Baltatzi, Pelagia
Ιου-2021
L2 Turkish Curriculum Development in the Republic of Cyprus: Evaluation and Improvement
Mavrommati, Spyroula
Ιου-2021
Teacher training through constructivist curriculum improvement: the case of an online programme for Turkish language teachers in the Republic of Cyprus
Antoniou, Katerina