Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8456
Τίτλος: Is website interactivity always beneficial? an elaboration likelihood model approach
Συγγραφείς: Zotos, Yorgos 
Palla, Polyxeni 
Tsiotsou, Rodoula H. 
metadata.dc.contributor.other: Ζώτος, Γιώργος
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Communication technology;Internet;Interactivity;Consumer behavior
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Πηγή: Advances in advertising research (Vol. IV) : the changing roles of advertising, 2013, Pages 131 - 145
Περίληψη: In the evolving arena of mediated communication technology such as the Internet, interactivity becomes one of the most valuable features because it enables two-way or multiple communications. Interactivity distinguishes traditional media (TV, radio) from new or digital ones (Internet). Most importantly, it appears that interactive communication generates not only unprecedented behaviors but also new models of consumer behavior.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8456
ISBN: 978-3-658-02365-2
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-02365-2_10
Rights: © Springer Fachmedien Wiesbaden 2013
Type: Book Chapter
Affiliation: University of Macedonia 
Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

685
Last Week
4
Last month
12
checked on 16 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα