Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/723
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜουζουρόπουλος, Θησέας-
dc.contributor.authorΣπύρου, Γεωργία-
dc.date.accessioned2012-08-29T06:52:17Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:35Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:10:23Z-
dc.date.available2012-08-29T06:52:17Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:35Z-
dc.date.available2015-11-30T10:10:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/723-
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη αναπτύχθηκε και σχεδιάστηκε μια κοινωνική καμπάνια η οποία άφορα τοπικά προβλήματα με σκοπό να καλέσει την κοινωνία να αντιδράσει.Το κύριο ερώτημα της εργασίας αυτής είναι:Πώς μπορεί να αναπτυχθέι και να προβληθεί μια κοινωνική καμπάνια στην Κύπρο με θέματα που αφορούν τους Κυπρίους ώστε να επιχείρησει να λύσει ένα τοπικό πρόβλημα.Όσον αφορά το θεωρητικό μέρος της μελέτης αυτής, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στη δράση των γραφιστικών κινημάτων, που αφορούν την πολιτική, και ασχολήθηκαν με την σχεδίαση των κοινωνικών εκστρατειών από το 1920 μέχρι σήμερα.Στο δεύτερο κεφάλαιο καθορίζεται το πρόβλημα το οποίο θα προβληθεί και το κοινό στο οποίο απευθύνεται η κοινωνική καμπάνια.Η εργασία αποτελείται από τη σχεδίαση του λογότυπου του κοινωνικού οργανισμού, αφίσες προώθησης, στρατηγικές εφαρμογές και δράση σε κοινωνικό δίκτυο.Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει τα προσχέδια και τις τελικές επιλογές αφισών και εφαρμογών που δημιουργήθηκαν με βάση την έρευνα και ιστορική αναφορά της μελέτης.Γίνεται επίσης η αξιολόγηση τους και οι λόγοι επιλογής της τελικής σχεδιαστικής πρότασης.Το τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η συσχέτιση των εκστρατειών που αναλύθηκαν στο πρώτο κεφάλαιο (ιστορική αναδρομή) μαζί με τη σχεδιαστική λύση που επιλέχτηκε στο τρίτο κεφάλαιο.Στο πέμτο κεφάλαιο αναλύονται οι εφαρμογές που δημιουργήθηκαν για την εκστρατεία.Παρουσιάζονται οι τρόποι προώθησης στο κοινωνικό σύνολο της Κύπρου, με αφίσες, εφαρμογές, διαφημιστικά δώρα, διαφημίσεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στο διαδίκτυο.Τέλος, το έκτο κεφάλαιο αναφέρεται στην αξιολόγηση. Γίνεται κριτική, σχόλια και παρατηρήσεις του ερευνητικού ερωτήματος, που είναι και ο στόχος της παρούσας μελέτης.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent5 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectGraphic artsen_US
dc.subjectGraphic designen_US
dc.subject.otherΓραφικές τέχνεςen_US
dc.subject.otherΓραφιστικήen_US
dc.titleΓραφικές τέχνες και επικοινωνία κοινωνικοπολιτικών μηνυμάτων στην σύγχρονη ψηφιακή εποχήen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-2534-3715-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

303
Last Week
3
Last month
4
checked on May 19, 2024

Download(s)

121
checked on May 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.