Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/679
Τίτλος: Τα tablets ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο νηπιαγωγείο για την ενίσχυση συνεργατικών δραστηριοτήτων μαθηματικών
Συγγραφείς: Κωνσταντίνου Χαλκιαδάκη, Έλενα 
Λέξεις-κλειδιά: Υπολογιστής αφής;Aplication Cats Puzzle Tangrams
Advisor: Ζαφείρης, Παναγιώτης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Τη σημερινή εποχή όλοι μιλούν για την επανάσταση των κινητών συσκευών και η ζωή μας έχει κατακλυστεί από αυτές. Η εκπαιδευτική κοινότητα προβληματίζεται κατά πόσο οι συσκευές αυτές μπορούν να θεωρηθούν ως τα νέα εκπαιδευτικά εργαλεία και με ποιους τρόπους μπορούν να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έχοντας τους ίδιους προβληματισμούς κι εγώ σαν ενεργός εκπαιδευτικός στην προδημοτική εκπαίδευση, θέλησα να διερευνήσω κατά πόσο μπορεί να αξιοποιηθεί ο υπολογιστής αφής (tablet) και οι δυνατότητές του στο νηπιαγωγείο, για να αναπτύξει κομβικές δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως τη συνεργασία και τη λύση προβλήματος. Επέλεξα να εμπλέξω τους μαθητές μου σε συνεργατικές δραστηριότητες για τη λύση προβλήματος στα μαθηματικά, με τη χρήση του παιχνιδιού τάνγκραμ (tangram). Τα παιδιά εργάστηκαν σε δυάδες, στην πρώτη διδασκαλία χρησιμοποιώντας πραγματικά αντικείμενα, χωρίς τη χρήση της τεχνολογίας και στη δεύτερη διδασκαλία χρησιμοποιώντας τα tablets και την εφαρμογή (application) Cats Puzzle Tangrams. Πρόκειται για μία μελέτη περίπτωσης, στην οποία υπήρξα παράλληλα εκπαιδευτικός και ερευνήτρια μαζί και η συλλογή δεδομένων βασίστηκε στη συμμετοχική παρατήρηση, τη βίντεο ανάλυση και παρατήρηση των παιδιών που εργάζονταν σε δυάδες την ώρα των δύο οργανωμένων διδασκαλιών, φωτογραφίες και τις ημιδομημένες συνεντεύξεις των παιδιών Τα αποτελέσματα από τη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων έδειξαν ότι τα παιδιά συνεργάστηκαν καλύτερα με τα tablets, δεσμεύτηκαν περισσότερο στις δραστηριότητες, γιατί σέβονταν τον εξοπλισμό, τους άρεσε η εμπλοκή με την τεχνολογία, ενώ παράγοντες που επηρέασαν τη συνεργασία τους με τα tablets, ήταν ο ρόλος των συμμετεχόντων, η εξοικείωση με τη συσκευή, την εφαρμογή, τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν και κατά πόσο ζητούσαν υποστήριξη στη μάθηση τους από τη νηπιαγωγό και το άλλο μέλος της ομάδας τους. Τα παιδιά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή στα tablets δήλωσαν ότι τα βοήθησε πολύ η εφαρμογή, να αντιληφθούν πώς να χρησιμοποιήσουν τα πραγματικό υλικό τάνγκραμ για τη λύση προβλήματος και μ' αυτό τον τρόπο οικοδόμησαν γνώση.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/679
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Έλενα Κωνσταντίνου Χαλκιδάκη.pdf213.92 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

505
Last Week
5
Last month
8
checked on 17 Μαϊ 2024

Download(s) 10

239
checked on 17 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα