Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/4042
Τίτλος: PBL in HCI Teaching: A case study
Συγγραφείς: Zaphiris, Panayiotis 
Arh, Tanja 
Klobučar, Tomaž 
Pipan, Matija 
Ioannou, Andri 
Vasiliou, Christina 
metadata.dc.contributor.other: Ζαφείρης, Παναγιώτης
Ιωάννου, Άντρη
Βασιλείου, Χριστίνα
Major Field of Science: Engineering and Technology
Field Category: Electrical Engineering - Electronic Engineering - Information Engineering
Λέξεις-κλειδιά: Human Computer Interaction;Problem Based Learning
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Πηγή: 2nd workshop on Interaction Design and Human Computer Interaction
Link: https://sites.google.com/site/idhciworkshop/home
Περίληψη: Address problems related to the implementation of PBL pedagogy in higher education - that students are often disengaged from active collaboration, fertile discussion, and physical interaction around emerging group artifacts. focus on design education
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/4042
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Institute Jozef Stefan (IJS) – Laboratory for Open Systems and Networks 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
PBL.pdf2.67 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

418
Last Week
4
Last month
10
checked on 11 Μαϊ 2024

Download(s) 50

275
checked on 11 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα