Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3501
Τίτλος: Developing and validating a web-based learning environment for helping 6th grade students appreciate subjectivity and uncertainty in science
Συγγραφείς: Constantinou, Constantinos P. 
Michael, Georgia 
Papadouris, Nicos 
Kyza, Eleni A. 
metadata.dc.contributor.other: Κύζα, Ελένη Α.
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Computer aided instruction;Learning objectives;Research results;Research validation;Web-based learning environment;E-learning;Online systems;Students
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Πηγή: 9th International Conference of the Learning Sciences, Chicago, IL, United States, 29 June-2 July, 2010
Περίληψη: This study reports on the development and research validation of a web-based learning environment (LE) for helping students, ages 12-14, to appreciate uncertainty and subjectivity in science. The environment was implemented once and the research results are used for revising it to better address the learning objectives. Results in relation to students' understanding of subjectivity and possible emerging modifications of the LE are discussed. ISLS.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3501
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Cyprus 
Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

409
Last Week
3
Last month
11
checked on 13 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα