Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3291
Τίτλος: Το κοινωνικό κόστος από τη χρήση αυτοκινήτων και η αντιμετώπισή του
Συγγραφείς: Ζαχαριάδης, Θεόδωρος 
Major Field of Science: Engineering and Technology
Field Category: Environmental Engineering
Λέξεις-κλειδιά: Ιδιωτικό αυτοκίνητο;Δημόσιες συγκοινωνίες
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιαν-2009
Πηγή: Σχόλιο Οικονομικής Πολιτικής, 2009, τευχ. 20, σελ. 1-4
Volume: 20
Start page: 1
End page: 4
Περιοδικό: Σχόλιο Οικονομικής Πολιτικής 
Περίληψη: Η χρήση ιδιωτικών αυτοκινήτων επιφέρει σοβαρές οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις, το κόστος των οποίων επωμίζεται κατά κανόνα ολόκληρη η κοινωνία. Στο σχόλιο αυτό, με βάση υπολογισμούς του κοινωνικού κόστους στα κυπριακά αστικά κέντρα, συζητιούνται δυνατότητες παρεμβάσεων του κράτους ώστε να διορθωθεί αυτή η οικονομική και περιβαλλοντική αστοχία. Είναι φανερή η ανάγκη για ανάπτυξη ενός σύγχρονου και εκτεταμένου συστήματος δημόσιων συγκοινωνιών, σε συνδυασμό με άλλες ταυτόχρονες παρεμβάσεις, με στόχο την αποθάρρυνση της χρήσης αυτοκινήτων εντός πόλεων. Σε δεύτερο στάδιο, μπορεί να εξεταστεί αν είναι οικονομικά βιώσιμη η επιβολή διοδίων στις μετακινήσεις μέσα στις πόλεις. Σημειώνεται επίσης η χρησιμότητα των κινήτρων για απόσυρση παλαιών οχημάτων, η σκοπιμότητα της επιβολής «περιβαλλοντικού φόρου» στα καύσιμα και η ανάγκη για τροποποίηση του συστήματος φορολόγησης των αυτοκινήτων, ώστε να αποθαρρύνεται η αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων, τα οποία έχουν υψηλότερο κοινωνικό κόστος σε σύγκριση με τα καινούργια.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3291
Type: Article
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Το κοινωνικό κόστος από τη χρήση.pdf245.68 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

491
Last Week
3
Last month
11
checked on 14 Μαϊ 2024

Download(s) 20

155
checked on 14 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons