Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/28292
Τίτλος: Social change and the semiotics of the 2004 referendum advertisements in the Republic of Cyprus
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Andreou, Sonia 
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Arts
Ημερομηνία Έκδοσης: 26-Μαΐ-2021
Πηγή: 3rd International Conference Semiosis in Communication Culture, Communication, and Social Change, NUPSPA, Bucharest, May 26th - 29th, 2021
Conference: International Conference Semiosis in Communication Culture, Communication, and Social Change 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/28292
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

126
Last Week
2
Last month
9
checked on 10 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα