Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/27511
Τίτλος: The Product Involvement Effect on Thought Elicitation and Attitude Strength in The Online Environment
Συγγραφείς: Palla, Polyxeni Jenny 
Kyriacou, Evdoxia 
Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Online advertising;Thought elicitation;Attitude strength;ELM;Persuasive communication
Ημερομηνία Έκδοσης: 19-Απρ-2022
Πηγή: 26th Corporate and Marketing Communications Conference, 2022, 18-20 April, Nicosia, Cyprus
Conference: Corporate and Marketing Communications Conference 
Περίληψη: The online attitude formation process has become a critical issue not only for academics but also for practitioners. An emerging question is whether the level of product involvement acts as a moderating variable in online attitude formation and attitude strength. The current work seeks to examine whether the level of product involvement presented in a website acts as a moderator on thought elicitation and attitude strength. The Elaboration Likelihood Model (ELM) is utilized to support the experimental design. The results of this survey have provided some initial insights into attitude formation and attitude strength towards the brand.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/27511
ISBN: 978-9963-711-95-6
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Kyriacou.pdfFulltext426.62 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

170
Last Week
1
Last month
5
checked on 1 Ιουν 2024

Download(s) 50

66
checked on 1 Ιουν 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons