Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/26554
Τίτλος: | Teacher-Researcher Co-design Teams: Teachers as Intellectual Partners in Design | Συγγραφείς: | Kyza, Eleni A. Agesilaou, Andria Georgiou, Yiannis Hadjichambis, Andreas Ch. |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Ημερομηνία Έκδοσης: | Σεπ-2022 | Πηγή: | Teacher Learning in Changing Contexts: Perspectives from the Learning Sciences, 2022 | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/26554 | ISBN: | 9781003097112 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
CORE Recommender
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα