Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26554
Τίτλος: Teacher-Researcher Co-design Teams: Teachers as Intellectual Partners in Design
Συγγραφείς: Kyza, Eleni A. 
Agesilaou, Andria 
Georgiou, Yiannis 
Hadjichambis, Andreas Ch. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπ-2022
Πηγή: Teacher Learning in Changing Contexts: Perspectives from the Learning Sciences, 2022
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26554
ISBN: 9781003097112
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

227
Last Week
2
Last month
8
checked on 17 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα