Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2590
Τίτλος: Incorporating Wikis in an Educational Technology Course: Ideas, Reflections and Lessons Learned …
Συγγραφείς: Artino, Anthony R. 
Ioannou, Andri 
metadata.dc.contributor.other: Ιωάννου, Άντρη
Major Field of Science: Engineering and Technology
Field Category: Computer and Information Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Wikis;Web 2.0
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Περίληψη: The use of wikis in education is a relatively new phenomenon. Although empirical research in this area is limited, wikis appear to be powerful tools, capable of promoting collaboration, knowledge creation and knowledge sharing. This paper outlines how a wiki was used with 24 students enrolled in an Educational Technology introductory course, in an effort to promote collaborative learning and knowledge sharing. Wiki activities are described in sufficient detail to allow new instructors to use them in their courses. Preliminary observations, reflections, and lessons-learned are included.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2590
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Connecticut 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
proceeding_27755.pdf48.79 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

312
Last Week
1
Last month
11
checked on 19 Μαϊ 2024

Download(s) 10

111
checked on 19 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα