Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2352
Τίτλος: Fostering online collaborative learning using wikis: a pilot study
Συγγραφείς: Stylianou-Georgiou, Agni 
Ioannou, Andri 
metadata.dc.contributor.other: Στυλιανού-Γεωργίου, Αγνή
Ιωάννου, Άντρη
Λέξεις-κλειδιά: Online social networks;Web 2.0.;Wikis(Computer science);Internet--Social aspects
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Πηγή: 9th International Conference on Computer-Supported Collaborative Learning, 2009, Rhodes, Greece
Link: http://www.isls.org/cscl.html
Περίληψη: A classroom that operates as learning community should not be bounded to one weekly face to face meeting. Collaboration and social interaction are enabled to continue online using Web 2.0 technologies. We examined the affordances of wikis to support online collaborative learning within a learning community. The study was conducted with 24 students in an educational psychology graduate level course
Rights: © ISLS
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Connecticut 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

370
Last Week
3
Last month
13
checked on 17 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα