Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/21100
Τίτλος: The taste of Typography and the semiotics of food advertisements
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Major Field of Science: Humanities
Λέξεις-κλειδιά: Semiotics
Ημερομηνία Έκδοσης: 5-Σεπ-2019
Conference: Conference and XXIV Early Fall School of Socio-Semiotics EFSS 2019-Culture and Communication of Taste, Sozopol 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/21100
Type: Conference Papers
Affiliation: New Bulgarian University 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

229
Last Week
3
Last month
8
checked on 10 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα