Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18061
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣύννος, Νίκος-
dc.contributor.authorΓιασουμή, Μαρία-
dc.date.accessioned2020-03-12T12:43:06Z-
dc.date.available2020-03-12T12:43:06Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18061-
dc.descriptionThis project explores the techniques of animation production and how they were influenced by technology. The aim of the project is to examine the production of animation historically in relation to the animation techniques but mainly in relation to the evolution of technology. Starting from the pre-cinematic era of optical devices of the 19th century and the official discovery of cinema in 1895, to the cel-animation in 30- 40s. Moving to the exploration of the 50's and television and the mass production of episodes. It continues with the industrialization of animation and video and ends with the arrival of the digital age. The activities implemented are mainly research of the techniques and the evolution of technology according to the identified objectives.en_US
dc.description.abstractΣτο έργο αυτό ερευνήθηκαν οι τεχνικές παραγωγής των κινουμένων σχεδίων και πώς επηρεάζονται από την τεχνολογία. Στόχος του έργου είναι να εξετάσει ιστορικά την παραγωγή animation σε σχέση με τις τεχνικές animation αλλά κυρίως σε σχέση με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Ξεκινώντας με την προσινεματική εποχή των οπτικών συσκευών του 19ου αιώνα και την επίσημη ανακάλυψη του κινηματογράφου το 1895, στο cel animation τη δεκαετία του 30-40. Προχωρώντας εξετάστηκε η δεκαετία του 50 και η τηλεόραση και η μαζική παραγωγή επεισοδίων. Συνεχίζω με τη βιομηχανοποίηση του animation και το βίντεο και καταλήγω στη δεκαετία του 90 στη ψηφιακή εποχή. Οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τους προσδιορισμένους στόχους, είναι κυρίως έρευνα των τεχνικών του animation αλλά και της εξέλιξης των τεχνολογιών που επηρέασαν την παραγωγή animation χρονικά.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων Και Γραφικών Τεχνών, Σχολή καλών και εφαρμοσμένων τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectanimationen_US
dc.subjectπρο-κινηματογράφοen_US
dc.subjectψηφιακή εποχήen_US
dc.subject.otheranimationen_US
dc.subject.othertelevisionen_US
dc.subject.otherdigital ageen_US
dc.titleΤεχνολογικές εξελίξεις που επηρέασαν την πορεία του animation : από τον προ-κινηματογράφο ως την ψηφιακή εποχήen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Fine Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-4475-3165-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Maria_Yiassoumi(N.Synnos)ABSTRACT.pdf288.83 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

149
Last Week
1
Last month
7
checked on May 25, 2024

Download(s)

71
checked on May 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.