Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/16908
Τίτλος: Increasing Tertiary Education Students’ Willingness to Communicate in an Advanced Academic English Language Class with the Adaptation of Facebook
Συγγραφείς: Boglou, Dimitrios 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Link: https://books.google.com.cy/books?hl=en&lr=&id=vJWSDQAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA174&dq=Increasing+Tertiary+Education+Students%E2%80%99+Willingness+to+Communicate+in+an+Advanced+Academic+English+Language+Class+with+the+Adaptation+of+Facebook&ots=bgHW7U3HJU&sig=9Xt-Pm8zMAzCdrYaUFbubnRItZM&redir_esc=y#v=onepage&q=Increasing%20Tertiary%20Education%20Students%E2%80%99%20Willingness%20to%20Communicate%20in%20an%20Advanced%20Academic%20English%20Language%20Class%20with%20the%20Adaptation%20of%20Facebook&f=false
Περιοδικό: Conference proceedings. ICT for language learning 
Conference: ICT for Language Learning 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/16908
ISSN: 24209619
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

236
Last Week
2
Last month
9
checked on 18 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα