Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/16895
Τίτλος: Graphism and Intersemiotic Translation: An old idea or a new trend in advertising?
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Kourdis, Evangelos 
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Other Humanities
Λέξεις-κλειδιά: Semiotics;Advertising
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπ-2014
Πηγή: Image Journal of Interdisciplinary Image Science, 2014
Περιοδικό: Image Journal of Interdisciplinary Image Science 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/16895
ISSN: 23624981
Type: Article
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Aristotle University of Thessaloniki 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

287
Last Week
4
Last month
11
checked on 13 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα