Department of Communication and Internet Studies

Organization name
Department of Communication and Internet Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Fulltext:  With Fulltext

Results 221-240 of 260 (Search time: 0.023 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
2212012Οι γυναικείοι ρόλοι στη σύγχρονη κινηματογραφική αφήγηση του HollywoodΜακρίδη, Στέλλα - Σαββίνα 
2222015Οι ηλεκτρονικοί σύμβουλοι ψήφου στην ΕλλάδαΓεμενής, Κώστας ; Κωνσταντινίδης, Γιάννης ; Τρίγκα, Βασιλική 
223Dec-2017Οι κινητές συσκευές επικοινωνίας στη διαμόρφωση του χωροχρόνου και της κουλτούρας των στρατιωτών της ΚύπρουΧατζηκωστής, Παναγιώτης 
2242015Οικοδομώντας την εικόνα μιας πόλης. Μελέτη περίπτωσης: ΛεμεσόςΜάρκου, Μαριάννα 
225May-2018Οικονομία διαμοιρασμού και συμπεριφορά καταναλωτή: η περίπτωση της airbnbΜούρου, Κωνσταντίνος 
2262012Οπαδική επικοινωνία στο διαδίκτυοΠπασιά, Σοφία 
2272013Παρουσίαση εαυτού και δυνητικό σώμα στους εικονικούς κόσμουςΣοφοκλέους, Ηλιάνα 
2282015Παρουσίαση της σεξουαλικής ταυτότητας στα κοινωνικά δίκτυα: μελέτη περίπτωσης "ομοφυλοφιλία"Ολυμπίου, Αντρέας 
2292013Περιμένοντας το λεωφορείο. Ένα έξυπνο σύστημα ενημέρωσηςΙουλιανού, Μαρία 
2302012Πολιτισμική κουλτούρα επικοινωνίας και μετανάστευση : αξιοποιώντας τα νέα μέσα για επικοινωνία με την πατρίδαΑντρέου, Μαρία 
2312018Προεδρικές εκλογές 2018: ανάλυση θεματολογίας και πλαισίωσης της ελληνοκυπριακής έντυπης και διαδικτυακής ειδησεογραφίαςΚωνσταντίνου, Μάριος 
232May-2021Προσωποποιημένη διαφήμιση : μια πειραματική μελέτη για την αποτελεσματικότηα της και τα ζητήματα της ιδιωτικότηταςΓιαννή, Αννίτα 
233May-2020Πώς η πολιτική ιδεολογία επηρεάζει τα μέλη φοιτητικών παρατάξεων στην επιλογή ερωτικού συντρόφουΗλία, Μαρίνα 
2342011Ρομαντική αγάπη και φλερτ στο facebookΠαύλου, Άντρια 
2352015Σε ποιο βαθμό οι φοιτητές χρησιμοποιούν "θεωρίες συνωμοσίας" για να εξηγήσουν την οικονομική κρίση στην ΚύπροΙορδάνου, Αλέξανδρος 
2362014Σηματοδότηση ηχοτοπίου της πόλης της Λεμεσού, μέσω των κινητών τηλεφώνων: ανάπτυξη δεσμών με τον ηχητικό χώρο της Λεμεσού σε άτομα με απουσία όρασηςΜαγνήτη, Αναστασία 
237May-2022Στάσεις καταναλωτ(ρι)ών απέναντι σε διασημότητες στη διαφήμιση αθλητικών προϊόντων: μια ποιοτική διερεύνησηΒασιλειάδης, Φίλιππος 
2382013Στρατηγικές πολιτικής επικοινωνίας στην Κύπρο : η περίπτωση των προεδρικών εκλογών του 2013 στο facebookΚουρούγιανvης, Λευτέρης 
2392014Σύστημα αυτοεκτίμησης, διαχείρισης και ανάλυσης διαδρομώνΔεσπότης, Γιάννης 
2402014Συγκριτική αξιολόγηση (μέσα στο χρόνο) των διαφημίσεων του αμερικανικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος super bowlΜαγειρούδη, Άρτεμις