Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/733
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαναγίδης, Άγγελος-
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Ηλιάνα-
dc.date.accessioned2013-08-05T07:52:17Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:10:38Z-
dc.date.available2013-08-05T07:52:17Z-
dc.date.available2015-11-30T10:10:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/733-
dc.description.abstractΗ γραφιστική, όπως την αντιλαμβάνομαι, είναι η μέθοδος αναπαράστασης της οπτικής επικοινωνίας μηνυμάτων και ιδεών. Παρά την πρόσφατη έξαρση της οπτικής επικοινωνίας και της διαφήμισης, κατά τον 20ο και 21ο αιώνα, οι απαρχές γραφιστικών δραστηριοτήτων έχουν ρίζες από το σπήλαιο του Λασκό (Lascaux) πριν από 15.000-17.000 χρόνια, μέχρι την στήλη του Τραϊανού της Ρώμης (110-113μ.Χ.) τον Μεσαίωνα, με τα εικονογραφημένα χειρόγραφα, και τόσα άλλα παραδείγματα από την Ιστορία της τέχνης μέσα από τους αιώνες. Η έρευνα της παρούσας εργασίας βασίζεται στα κριτήρια που καθορίζουν την γραφιστική γενικότερα και ειδικότερα για το βιβλίο, συγκρίνοντας την με την γραφιστική του βιβλίου Γραφικών Τεχνών της Τεχνικής Εκπαίδευσης Κύπρου, έκδοσης του 2006. Μελετούνται θεμελιώδεις αρχές του design όπως έχουν αναγνωριστεί και γίνει αποδεχτές από τους πλειστούς γραφίστες και ιστορικούς του σχεδιασμού, αντιπαραβάλλοντας τες στην συνέχεια με το βιβλίο το οποίο μελετώ, και εντοπίζοντας έτσι κυρίως τα μειονεκτήματα του αλλά και τα πλεονεκτήματα του ως βιβλίο Γραφικών Τεχνών για μαθητές μέσης εκπαίδευσης. Οι διαπιστώσεις και τα συμπεράσματα αυτής της έρευνας αποσκοπούν στο να συμβάλουν στη μελέτη του design ως αναπόσπαστου μέρους της εκπαίδευσης και της κατανόησης σημαντικών εννοιών, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για την εκπαίδευση του ίδιου του σχεδιασμού.en_US
dc.formatPDFen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectGraphic designen_US
dc.subjectSecondary educationen_US
dc.titleΟ ρόλος της γραφιστικής στο βιβλίο γραφικών τεχνών μέσης εκπαίδευσηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-5835-8281-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κωσταντίνου Ηλιάνα-2013.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

407
Last Week
0
Last month
3
checked on Sep 27, 2024

Download(s) 50

873
checked on Sep 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.