Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18631
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαήλ, Δέσποινα-
dc.contributor.authorΑθανασίου, Στυλιανός-
dc.date.accessioned2020-08-06T07:45:43Z-
dc.date.available2020-08-06T07:45:43Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18631-
dc.descriptionThe research is completed in five stages. At the first stage, there are many existing electronic games that are searched and evaluated. With the completion of the first step, and after was decided the idea of game, the second stage is about to develop the prototypes of low conformity in Pencil. Moreover, prototypes are completed and the users can check if there is any chance of weaknesses, errors or difficulties. After the completion of the essential changes, the development of the prototypes of high conformity in Adobe Illustrator is made. In the end, all screens are drawn and the final evaluation from players of electronic games is started.The aim of study, is the creation of original contact for a new electronic game which is based on preexisting games. The main aim is the better comprehension, easier pilotage but also a more effective interaction of game with the user. In contrast, most of the electronic games have weakness in the above sectors. The game is based in preexisting "space...", with the difference that the exist upgraded operations , new characters, modern graphic and easier and fast access in the game. Also, an important characteristic is the individualisation of game, after each user creates his own unique account adapting the game in his personal preferences and needs. It would be an omission not to mention that, the game is created to respond the modern needs and preferences for players of electronic games. Also it is accessible by the mobiles and tablets.en_US
dc.description.abstractΗ έρευνα ολοκληρώνεται σε πέντε στάδια. Κατά την πρώτη φάση ερευνώνται και αξιολογούνται διάφορα ήδη υφιστάμενα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης, και αφού αποφασίστηκε η ιδέα του παιχνιδιού, στο δεύτερο στάδιο αναπτύσσονται τα πρωτότυπα χαμηλής πιστότητας στο Pencil. Αφού ολοκληρωθούν τα πρωτότυπα χαμηλής πιστότητας αξιολογούνται από τους χρήστες για τυχόν αδυναμίες, λάθη ή δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Αφού ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες αλλαγές, αναπτύσσονται τα πρωτότυπα υψηλής πιστότητας στο Adobe Illustrator. Στο τέλος, αφού σχεδιαστούν όλες οι οθόνες, ακολούθως γίνεται και η τελική αξιολόγηση από παίχτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Σκοπός της μελέτης είναι η δημιουργία μιας πρωτότυπης διεπαφής για ένα νέο ηλεκτρονικό παιχνίδι το οποίο βασίζεται σε ήδη προϋπάρχον παιχνίδια. Να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση, εύκολη πλοήγηση αλλά και αποτελεσματική αλληλεπίδραση του παιχνιδιού με τον χρήστη, αφού τα περισσότερα ηλεκτρονικά παιχνίδια υστερούν στους πιο πάνω τομείς. Το παιχνίδι βασίζεται στο ήδη προϋπάρχον «space...», με την διαφορά ότι υπάρχουν αναβαθμισμένες λειτουργίες, καινούργιοι χαρακτήρες, σύγχρονα γραφικά και πιο εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στο παιχνίδι. Επίσης, ένα σημαντικό χαρακτηριστικό είναι και η εξατομίκευση του παιχνιδιού, αφού ο κάθε χρήστης δημιουργεί τον δικό του μοναδικό λογαριασμό προσαρμόζοντας το παιχνίδι στις προσωπικές του προτιμήσεις και ανάγκες. Δεν παραλείπεται βέβαια το γεγονός ότι το παιχνίδι είναι προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες και προτιμήσεις των παιχτών ηλεκτρονικών παιχνιδιών, αφού είναι συμβιβάσιμο σε κινητά όπως επίσης και σε ηλεκτρονικές ταμπλέτες.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή εφαρμοσμένων Τεχνων και Επικοινωνίας,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαen_US
dc.subject.otherElectronic gamesen_US
dc.titleΟ γραφιστικός τομέας όσο αφορά τα ηλεκτρονικά παιχνίδια με διάφορες προτάσεις και σύγκρισηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2016-2017en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-0824-7684-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Στυλιανός Αθανασίου περίληψη.pdfΠερίληψη179.96 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

160
Last Week
1
Last month
1
checked on Nov 23, 2024

Download(s) 50

44
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons