Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/11892
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαμπανάρος, Μαρία-
dc.contributor.authorΑνθίμου, Ειρήνη-
dc.date.accessioned2018-07-12T07:13:01Z-
dc.date.available2018-07-12T07:13:01Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/11892-
dc.descriptionThe current research aims to present the narrative abilities of primary school children, girls and boys, who speak the Greek Cypriot dialect. The MAIN toolexamines the narrative images and it consists of sixseirothetisis parallel stories, two narrative stories and two stories. Overall, thirty-one children participated in the survey, from which the fifteen were boys and the sixteen were girls between 7;1 – 7;11 on average. All children were normally developing, without having an illness or any health problems. Four diagnostic tools were used for this survey. The first tool which was used was the “Raven’s Coloured Progressive Matrices (RCPM). Subsequently, the “Developmental Verbal IQ” and the “LITMUS-Multilngual Assessment Instrument for Narratives in GC” were used. Lastly, the “LITMUS-Non Word Repetition Task” in Cypriot Greek was used. Results showed that the narrative abilities of the children were too low in relation to other children since low rates were recorded, but respectively low rates were recorded for the rest of the tools too. In conclusion, this research showed that the MAIN tool constitutes a goodtool for diagnosing children's difficulties and for identifying the problems of the children.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει σκοπό την παρουσίαση των αφηγηματικών ικανοτήτων παιδιών Δημοτικών Σχολείων , σε αγόρια και κορίτσια, τα οποία παιδιά αποτελούν ομιλητές της ΕλληνοΚυπριακής διαλέκτου. Το εργαλείο MAINεξετάζει τις αφηγηματικές εικόνες και αποτελείται από 6 παράλληλες ιστορίες σειροθέτησης, 2 «διηγησης-αναδιήγησης» και 2 διήγησης. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 31 παιδιά όπου τα 15 ήταν αγόρια και τα 16 κορίτσι με εύρος ηλικίας 7;1-7;11 με μέσο όρο. Όλα τα παιδιά ήταν τυπικώς αναπτυσσόμενα χωρίς κάποια ασθένεια ή κάποιο πρόβλημα υγείας. Στην έρευνα αυτή χορηγήθηκαν 4 διαγνωστικά εργαλεία. ΠρώταχορηγήθηκετοεργαλείοRaven’sColouredProgressiveMatrices (RCPM), στησυνέχεια το DevelopmentalVerbalIQ (DVIQ). ΈπειτατοLITMUS-Multilingual Assessment Instrument for Narratives in CG (LITMUS-MAIN in CGκαιστοτέλοςτοLITMUS- Non-Word Repetition Task in Cypriot Greek. Τα αποτελέσματα γενικά έδειξαν ότι οι αφηγηματικές ικανότητες των παιδιών των παιδιών ήταν πολύ χαμηλές σε σχέση με άλλα παιδιά, αφού χαμηλά ποσοστά καταγράφηκαν τα μακροδομή και την μικροδομή, αλλά αντίστοιχα χαμηλά ποσοστά διαφάνηκαν και στα υπόλοιπα εργαλεία. Συμπερασματικά μέσω της παρούσας έρευνας διαφάνηκε ότι το ΜAINαποτελεί ένα καλό εργαλείο διάγνωσης δυσκολιών των παιδιών και εντοπισμού προβλημάτων των παιδιών.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστημών Αποκατάστασης, Σχολή Επιστημών Υγείας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectΜultilingual Assessment Instrument of Narratives (MAIN)en_US
dc.subjectΑφηγηματικές Ικανότητεςen_US
dc.titleΑξιολόγηση Αφηγηματικών Ικανοτήτων σε τυπικώς αναπτυσσόμενα παιδιά ηλικίας 7 με 8 χρονών ομιλητές της Ελληνο-Κυπριακής Διαλέκτουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-5857-9460-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη Ανθίμου Ειρήνη.pdfΠερίληψη394.25 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

271
Last Week
1
Last month
5
checked on Jan 3, 2025

Download(s)

83
checked on Jan 3, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.