Please use this identifier to cite or link to this item: https://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/8897
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΕλευθερίου, Πολύβιος-
dc.contributor.authorΒαρνάβα, Μάριος-
dc.date.accessioned2016-09-07T12:31:30Z-
dc.date.available2016-09-07T12:31:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/8897-
dc.descriptionThis thesis deals with the experimental study of the drag coefficient on a scaled model of a commercial aircraft as well as the measurement of the boundary layer on the surface of the wings and the calculation of the critical angle of attack. All the experiments were conducted in the wind tunnel which is located in the fluid dynamics laboratory of the Mechanical Engineering department of Cyprus University of Technology. The experimental model was an Airbus A320-200 scaled 1:109. Moreover, the theoretical background that is related to the various experiments is being discussed. Such as the creation of forces which act on the aircraft during a flight and how can the results from the experiments be transferred on a real scale aircraft, using dynamic similarity. Although all of the scheduled experiments were fully conducted, the experiments for the measurement of the lift coefficient and the calculation of the critical angle of attack did not return the anticipated results due to the low sensitivity of the force transducer used.en
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η πειραματική μελέτη του συντελεστή οπισθέλκουσας σε μοντέλο πραγματικού επιβατικού αεροσκάφους, η μέτρηση του οριακού στρώματος πάνω στην επιφάνεια των φτερών καθώς και ο υπολογισμός της κρίσιμης γωνιάς πτήσης. Τα πειράματα πραγματοποιήθηκαν στο εργαστήριο ρευστομηχανικής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών και Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, στο κτήριο Συκοπετρίτη, εντός της αεροσήραγγας. Χρησιμοποιήθηκε μοντέλο του αεροσκάφους Α320-200 της εταιρείας Airbus, σε κλίμακα 1:109. Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιήθηκαν κατά την διάρκεια των πειραμάτων και στον τρόπο λειτουργίας τους. Αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο που σχετίζεται άμεσα με την πτυχιακή εργασία, όπως το πως δημιουργούνται οι διάφορες δυνάμεις πάνω στο αεροσκάφος κατά την διάρκεια πτήσης καθώς επίσης και το πώς μπορούν να μεταφερθούν τα αποτελέσματα που πάρθηκαν από ένα πειραματικό μοντέλο στο αεροσκάφος πραγματικών διαστάσεων. Παρόλο που όλα τα πειράματα διεξήχθησαν κανονικά, τα πειράματα υπολογισμού συντελεστή οπισθέλκουσας δύναμης και υπολογισμού κρίσιμης γωνίας πτήσης δεν έδωσαν τις αναμενόμενες τιμές μέτρησης λόγω της χαμηλής ευαισθησίας του οργάνου μέτρησης δυνάμεων του εργαστηρίου.en
dc.formatpdfen
dc.language.isoelen
dc.publisherΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen
dc.subjectΑεροσκάφοςen
dc.titleΣυντελεστής αντίστασης μοντέλου σε ροήen
dc.typeBachelors Thesisen
dc.affiliationCyprus University of Technologyen
dc.dept.handle123456789/46en
dc.relation.deptDepartment of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineeringen
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1other-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ABSTRACT.pdf128.44 kBAdobe PDFView/Open
ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdf190.41 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s) 20

68
Last Week
1
Last month
3
checked on Jul 23, 2019

Download(s) 20

3
checked on Jul 23, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.