Please use this identifier to cite or link to this item: https://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/5982
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτυλιανού, Στέλιοςen
dc.contributor.authorΑνδρέου, Μαρίναen
dc.date.accessioned2012-11-01T11:54:52Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:47Z
dc.date.accessioned2015-11-30T08:24:49Z-
dc.date.available2012-11-01T11:54:52Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:47Z
dc.date.available2015-11-30T08:24:49Z-
dc.date.issued2012en
dc.identifier.urihttp://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/5982en
dc.identifier.urihttp://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/5982
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10488/5982-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η εξεύρεση των κυριότερων λόγων και κινήτρων χρήσης του Facebook, από τους φοιτητές στην Κύπρο και η σχέση των λόγων αυτών με παράγοντες όπως το φύλο, το έτος σπουδών κ.α. Η εργασία (βασίστηκε μετά από επισκόπηση βιβλιογραφίας και ορισμένες άτυπες συνεντεύξεις), σε εφτά κυριότερους λόγους: Ακαδημαϊκοί Σκοποί, Επικοινωνία, Ψυχαγωγία, Προσωπική έκφραση, Κοινωνική Παρακολούθηση, Ενημέρωση και Κοινωνική Συμμετοχή/προσφορά. Στην συνέχεια με βάση τους εφτά λόγους, δημιουργήθηκαν ερωτηματολόγια με επιμέρους ερωτήσεις που αποτελούν συγκεκριμένες χρήσεις του Facebook όπως π.χ επικοινωνία με συμφοιτητές. Ακολούθως αφού έγινε μια μικρή πιλοτική έρευνα, το ερωτηματολόγιο αναρτήθηκε ηλεκτρονικά σαν σύνδεσμος σε φοιτητική ιστοσελίδα και σε β’ φάση στάλθηκε από την υπηρεσία σπουδών και φοιτητικής μέριμνας. Η διαδικασία ενισχύθηκε χρησιμοποιώντας και την μέθοδο της χιονοστιβάδας, όπου γνωστοί προώθησαν το ερωτηματολόγιο σε φίλους οι οποίοι ανήκουν στη φοιτητική κοινότητα. Η έρευνα ήταν ανοιχτή για ολόκληρο τον μήνα Μάρτη και το δείγμα φοιτητών μετά την λήξη της έρευνας ανήρθε στους 312. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι περισσότεροι φοιτητές χρησιμοποιούν αρκετά συχνά το Facebook για σκοπούς παρακολούθησης, διατήρηση υφιστάμενων σχέσεων και λιγότερο για αναζήτηση πληροφοριών, ακαδημαϊκούς σκοπούς ,ψυχαγωγία και κοινωνική συμμετοχή. Επίσης το φύλο των συμμετεχόντων φαίνεται να επηρεάζει σε κάποιο βαθμό τους λόγους χρήσης, με τις φοιτήτριες να κατέχουν ψηλότερους μέσους όρους και συχνότητες χρήσης στους περισσότερους λόγους χρήσης από ότι οι φοιτητές. Το έτος σπουδών, η περιοχή και το εισόδημα σύμφωνα με τα αποτελέσματα επηρεάζουν σε ελάχιστο βαθμό τους λόγους χρήσης.en
dc.formatpdfen
dc.format.extent5 σ.en
dc.language.isoelen
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en
dc.subjectFacebook (Website)en
dc.subjectSocial networksen
dc.subjectFacebook (Electronic resource)en
dc.subject.otherFacebook (Ιστοσελίδα)en
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαen
dc.subject.otherfacebook (Ηλεκτρονική πηγή )en
dc.titleΛόγοι και κίνητρα χρήσης του κοινωνικού δικτύου facebook απο φοιτητές στην Κύπροen
dc.typeBachelors Thesisen
dc.affiliationCyprus University of Technologyen
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1other-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΡΙΝΑ.pdf122.78 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

142
Last Week
1
Last month
14
checked on Jul 15, 2019

Download(s)

76
checked on Jul 15, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.