Please use this identifier to cite or link to this item: https://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/4178
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGiannakopoulou, Margarita-
dc.contributor.authorPapathanassoglou, Elizabeth-
dc.contributor.otherΓιαννακοπούλου, Μαργαρίτα-
dc.contributor.otherΠαπαθανάσογλου, Ελισάβετ-
dc.date.accessioned2015-03-17T11:00:26Z-
dc.date.accessioned2015-12-02T09:01:14Z-
dc.date.available2015-03-17T11:00:26Z-
dc.date.available2015-12-02T09:01:14Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationΝοσηλευτική, 2004, Τόμος 43, Τεύχος 2, Σελίδες 166-172en_US
dc.identifier.issn1105-6843-
dc.description.abstractΤην τελευταία δεκαετία όλο και περισσότερο αναγνωρίζεται η θετική αξία της εκπαίδευσης των νοσηλευτών στην Ανακλαστική Γνωσιακή Διεργασία (Reflective Practice) και στην εφαρμογή της κατά την επαγγελματική πρακτική. Σκοπός: H ανασκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας που αφορά στην έννοια της ανάκλασης και η παρουσίαση του φιλοσοφικού και θεωρητικού υπόβαθρού της.Yλικό–Μέθοδος: Βιβλιογραφική αναζήτηση στις βάσεις δεδομένων MEDLINE και CINAHL και ανασκόπηση σημαντικών βιβλίων για το θέμα. Αποτελέσματα: H Ανακλαστική Γνωσιακή Διεργασία, αφορά σε μια διαδικασία σκέψης που ο φιλόσοφος John Dewey προσέγγισε στις αρχές του 20ού αιώνα, με την οποία το άτομο αναλύει μια βιωμένη εμπειρία, μαθαίνει μέσα από αυτή, τροποποιεί την πρακτική του και βελτιώνεται. Με την εφαρμογή της ανακλαστικής διεργασίας, ο νοσηλευτής μπορεί να χειριστεί προβλήματα που ανακύπτουν στον κλινικό χώρο, τα οποία είναι πολύπλοκα και πολυπαραγοντικά και επιδέχονται περισσότερες από μία σωστές «απαντήσεις». Η διαδικασία περιλαμβάνει την καταγραφή της αποτελεσματικότητας της εφαρμοζόμενης πράξης, την εκτίμηση των αποτελεσμάτων κατά τη λύση του προβλήματος, τον έλεγχο της υπάρχουσας γνώσης και την εκτίμηση της στρατηγικής που ακολουθήθηκε. Συμπεράσματα: Ο νοσηλευτής μπορεί να αναθεωρήσει πεποιθήσεις, στάσεις και πρακτικές, να σχεδιάσει την επόμενη κίνησή του και να βγει από αυτή τη διαδικασία ενδυναμωμένος και βελτιωμένος τόσο ως άτομο, όσο και ως επαγγελματίας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδοςen
dc.relation.ispartofΝοσηλευτικήen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΓνωσιακή ανάκλασηen_US
dc.subjectΑναστοχασμόςen_US
dc.subjectΕμπειρική μάθησηen_US
dc.subjectΑνακλαστικός κύκλοςen_US
dc.titleΗ συμβολή της ανακλαστικής γνωσιακής διεργασίας στη βελτίωση της νοσηλευτικής πρακτικήςen_US
dc.title.alternativeReflective practice and quality improvement in nursingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.collaborationNational andKapodistrian University of Athensen_US
dc.subject.categoryHealth Sciencesen_US
dc.journalsHybrid Open Accessen_US
dc.reviewPeer Revieweden
dc.countryGreeceen_US
dc.subject.fieldMedical and Health Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.dept.handle123456789/54en
dc.relation.issue2en_US
dc.relation.volume43en_US
cut.common.academicyear2004-2005en_US
dc.identifier.spage166en_US
dc.identifier.epage172en_US
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501-
item.openairetypearticle-
crisitem.journal.journalissn2241-3409-
crisitem.journal.publisherΕθνικό Σύνδεσμο Νοσηλευτών Ελλάδας-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-7439-1492-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Άρθρα/Articles
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

216
Last Week
1
Last month
11
checked on Jul 27, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons